«سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» وارد فاز عملیاتی شد

«سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» با هدف بهینه سازی ارائه خدمات، یکپارچه سازی داده‌ها،تصحیح مدل داده پذیرندگی و اعتبارسنجی داده‌های پذیرندگان به صورت آنلاین، از امروز، اول آبان ماه سال 1395، وارد فاز عملیاتی شد.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، با استفاده از این سامانه، به دلیل  برخورداری از قابلیت‌ها وامکانات فنی و امنیتی مناسب، می‌توانند درخواست‌های تعریف و به‌روزرسانی تمامی سطوح داده‌های پذیرندگی نظیر پذیرنده، فروشگاه و پایانه را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کرده که این امر موجب تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت پذیرندگان خواهد شد.

 

براساس این گزارش، به کارگیری سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک، موجب «کنترل سیتماتیک و رفع خطای انسانی در ثبت داده‌ها»، «افزایش سرعت و دقت در ورود داده‌ها» و «اعتبارسنجی داده‌ها » خواهد شد. شایان ذکر است، با راه‌اندازی سامانه مذکور و سایر اقدامات و پروژه‌های شاپرک در حوزه پالایش داده‌ها ، با داده‌های پالایش شده و صحیح پذیرندگان، امکان ارائه اطلاعات و گزارشهای تحلیلی دقیق تری در راستای تصمیم سازی و سیاستگذاری در شبکه پرداخت کشور فراهم خواهد شد.

  شاپرک و چکاوک ، حائز مقام برترین های تجارت الکترونیک آسیا شدند
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.