چتر حمایتی کوثر بر سر تولیدکنندگان نان صنعتی

دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به همراه برخی معاونین و مدیران موسسه از کارخانه نان صنعتی "اکرام صنعت مهدی" بازدید کرد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی و هیات همراه ضمن بازدید از کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی، بر حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای  اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی تاکیدکردند .

 

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش 5 مجموعه نان صنعتی از جمله اولویت های کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

بر اساس این گزارش؛ دکتر رضایی در این دیدار با بیان اهمیت نقش آفرینی نظام بانکی در تامین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی گفت: حمایت از صنایع داخلی رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها و موسسات اعتباری باشد.  فعالین نظام بانکی کشور باید برنامه ریزی مناسب و اعتبارسنجی صحیح و دقیق از انحراف منابع و تبدیل آن به مطالبات معوق جلوگیری نموده و با هدف گذاری بهینه، منابع بانکی به صنایع داخلی تخصیص یابد .

این گزارش می افزاید؛ کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تا پایان سال جاری با ظرفیت تولید روزانه 250 تن انواع نان افتتاح خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.