فرادیس البرز موفق به دریافت تندیس دیموند شد

در نهمین جشنواره مدیریت «نظام توزیع و پخش کشور»، شرکت داده ورزی فرادیس البرز برنده تندیس دیموند لوتوس شد.

عصر بانک؛ روز 13 مهرماه نهمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور با حضور مسؤولان کشوری، لشگری، اجرایی و فعالان این حوزه به منظور تقدیر از سازمان های موفق خدماتی، در مرکز همایش های برج میلاد شروع به کار نمود.

 

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی فرادیس البرز پس از بررسی های صورت گرفته این شرکت موفق به دریافت تندیس دیموند نهمین جشنواره ‘ نظام مدیریت توزیع و پخش کشور’ گردید

در این راستا مدیریت زنجیره تامین، توانست با اثبات برتری های پشتیبانی و توزیع در سراسر کشور در جمع ده شرکت برتر قرار گرفته و افتخاری وصف ناپذیر بر دیگر افتخارات شرکت داده ورزی فرادیس البرز بیفزایند.

در این جشنواره کشوری به پاس ارائه خدمات مناسب و بهینه شرکت داده ورزی فرادیس البرز، در حوزه های پشتیبانی خدمات نظام بانکی، پاسخگویی برخط، SLA، و شبکه توزیع یکپارچه و سامانه رهگیری قطعات و همچنین توزیع مویرگی آن حائز برتری تشخیص داده شد.

براساس اعلام رسمی مسؤولان برگزاری این جشنواره و کنفرانس برای انتخاب شرکت های برتر در این حوزه، جهت این ارزیابی کارشناسان رسمی کشوری مبادرت به بررسی صلاحیت ها، شایستگی ها و نوآوری های شرکت کنندگان پرداختند.

 

این مراسم به عنوان مهمترین، اصلی ترین و گسترده ترین هم اندیشی معتبر سالیانه توزیع و پخش کل کشور  می باشد که سالانه با توجه به اهمیت نقش توزیع و پخش و آماده سازی فضای مناسب و علمی برای تبادل نظر و انتقال تجربیات و اطلاعات بین سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی و با همکاری و حضور نمایندگان بیش از ده سازمان و وزارتخانه برگزار می گردد.

بهینه سازی فرآیندهای توزیع و پخش باعث مواردی همچون: کاهش هزینه های واسطه ای، دسترسی آسان به خدمات و کالا، ایجاد اشتغال، جایگزینی رقابت به جای انحصار و احتکار، جلوگیری از قاچاق و پخش کالای تقلبی، کاهش واسطه ها و دلالها، بهینه سازی درآمد شرکتها و دولت، کاهش ضایعات و ترافیک، افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان می شود.

تندیس دیموند، لوح تقدیر از برگزیدگان در حوزه پخش کشور است که تاکنون نه بار بصورت سراسری و بین المللی برگزار شده است و به سازمان هایی مانند گلدیران، یک و یک، بانک ملی ایران، و دیگر شرکت های فعال در این حوزه تعلق گرفته است.

 

یادآور می شود بر اساس لغت نامه دهخدا کلمه دیموند نام قدیم قله دماوند می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.