ایران کیش در ششمین نمایشگاه کار

نمایشگاهی در دل یک دانشگاه . دانشگاهی به نام دانشگاه صنعتی شریف . اینجا ششمین دوره نمایشگاه کار است . از پنجم تا هفتم مهرماه .

عصر بانک؛غرفه هایی که در بیرون از در نمایشگاه هستند تنها علامتی است که شما را به ورود به سالن اصلی نمایشگاه کار هدایت می کند.

 

از قرار معلوم جمع همه جمع است از تماشاچیان نمایشگاه که عمدتا اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف هستند بگیرید تا شرکت کننده هاو غرفه دارانی که سال هاست در فعالیت های حوزه تکنولوژی و فناوری ، اسم و رسمی برای خود دست پا کرده اند . شرکت ها ی psp  ، اپراتورهای تلفن همراه ، فروشگاه های اینترنتی  والبته برخی که آمده اندتا اپلیکیشن های نوین خود را به رخ بکشند .

 

جلوی در ورودی نمایشگاه یک میز است و چند نفر که اگر بازدید کننده باشید مشخصات شمارا می گیرند…لابد لازمشان می شود برای نمایشگاه های بعدی!

 

ایران کیش ؛اولین بنر اولین تیزر

 

و اولین  بنری که در محل ورودی به چشم می آید خیر مقدم و خوش آمد گویی است از طرف شرکت کارت اعتباری ایران کیش . نامی که راغب می شوی حتما در میان این همه غرفه و شرکت های رنگارنگ ، پیدایش کنی .

 

بخصوص که چند ثانیه بعدتر ، یک تیزر که از طریق تلویزیون بزرگ سالن ، پخش می شود نظر تو را به خود جلب می کند . تیزری که بازهم نام ایران کیش و پیدا کردن غرفه اش را در ذهنت تداعی می کند.

 

اما هنوز چند قدمی برنداشتی که غرفه داران مختلف سریع با دیدنت و با لبخندی  بر لب سعی دارند فعالیت های خودشان را معرفی کنند ، از سر رودروایسی و یا علاقه ، مدتی را به صحبت هایشان گوش می دهی . بروشورهایشان را می گیری و از آنها تشکر می کنی . تا غرفه بعدی …

 

جذب نخبگان

 

اما برخلاف نمایشگاه های دیگر اینجا تنها محلی برای عرضه و معرفی محصولات نیست . بلکه جای خوبی است برای جذب نیروهای توانمند در زمینه های مختلف . ناسلامتی اینجا دانشگاه صنعتی شریف است و اکثریت قریب به اتفاق بازدید کنندگان دانشجوی همین دانشگاه !

 

برای همین در مقابل غرفه هر شرکتی که می ایستی ، فرمی هست  برای آنکه رزومه ات را درآن بنویسی ،خدارا چه دیدی؟شایدچند روز بعد  تلفن گوشی ات زنگ بخورد و شما را جذب شرکت خودشان بکنند!

 

پس بی خود نیست که نمایشگاه کار نام گرفته . چون فرصت خوبی برای دانشجویانی است که دوست دارند از همین الان جذب کارهایی شوند که نظیرش کم تر پیدا می شود از آن کارهای عجین شده با تکنولوژی روز . از طرفی هم خود غرفه داران فرصت را غنیمت شمرده و خوشحال از اینکه می توانند بهترین ها را جذب خود کنند ، فرم های درخواست کارشرکتشان را به بازدیدکنندگان "شریف" ! می دهند .

 

هرچه از صبح می گذرد استقبال از نمایشگاه بهتر و بهتر هم می شود.

 

سبز وسفید چشم نواز

 

در پرسه میان غرفه داران ، یک شلوغی جمعیت نظرت را به خود جلب می کند غرفه ای با رنگ های سبز و سفید . رنگ و لعاب این غرفه آدم را ناخود آگاه به یاد طبیعت و محیط زیست می اندازد … می بینی خودش است .. باهمان آرم معروف..

 

از قرار معلوم غرفه شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، در میان سایر غرفه ها ، بیشتر به چشم می آید ، شکیل ، پررفت وآمد ، در نزدیک محل برگزاری " ورک شاپ "های نمایشگاه .

 

جلوتر که می روی بازدید کننده هایی را می بینی که یا ازاپلیکیشن پات ایران کیش می پرسند و یا فرم های استخدامی برای جذب در این شرکت .

 

اینجا غرفه شرکت کارت اعتباری شرکت ایران کیش است .پنجم تا هفتم مهرماه ، نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شریف از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر و در انتظار دیدار همه نخبگان جوینده کار و البته عاشقان تکنولوژی های نوین ..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.