افتتاح مدرسه شهدای بانک تجارت در شهرستان کاکی

با حضور معاون استاندارو جمعی از مقامات محلی استان بوشهر ، مدرسه هوشمند شش کلاسه شهدای بانک تجارت در شهرستان کاکی این استان افتتاح شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تحارت ، در آئین اقتتاح این مدرسه که روز شنبه سوم مهرماه برگزار شد محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 29 مدرسه با مشارکت بانک تجارت در اقصی نقاط میهن اسلامی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است اظهار داشت : دانش آموزان امروز ، مدیران و کارآفرینان و متخصصین فردای کشور هستند و بهره مند ساختن کودکان و نوجوانان ایرانی از امکان تحصیل در مدارس استاندارد و دارای فضای آموزشی مناسب ، مسیر حرکت کشور به سوی استقلال و پیشرفت را هموارتر می کند.

 

مقدم افزود : بانک تجارت مفتخر است تا با مشارکت در ساخت ، نوسازی و هوشمندسازی مدارس در امر توسعه ی آموزش در مناطق محروم کشور و ساختن آینده ای بهتر برای فرزندان ایران زمین مشارکت می کند . خانواده بزرگ بانک تجارت پیگیری این برنامه را یکی از اصلی ترین رئوس ایفای مسئولیت های اجتماعی خود قرار داده و امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی 1396، شاهد تکمیل عملیات احداث و افتتاح پنج مدرسه ی دیگر با مشارکت بانک تجارت باشیم .

در ادامه این مراسم دکتر زرین فر معاون استاندار بوشهر ، از ساخت این مدرسه به عنوان هدیه ارزشمند بانک تجارت به مردم استان یاد کرد و گفت : امروز بنگاه های اقتصادی کشور می توانند با سرمایه گذاری در توسعه فضاهای آموزشی ، علاوه بر مشارکت در رفع محرومیت و توسعه هرچه بهتر سرمایه های انسانی کشور نیز مشارکت کنند . توجه داشته باشیم هرچه این سرمایه غنی تر باشد آینده کشورمان درخشان تر خواهد بود.

 

مهندس مرادی مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از اقدام بانک تجارت در ساخت این مدرسه هوشمند ، گزارش از روند احداث و تجهیز آن ارائه نمود.

در این مراسم درویشی مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر ، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان کاکی ، پرتوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی دیگر از مقامات محلی استان بوشهر و مسئولین بانک تجارت حضور داشتند .

گفتنی است ساخت مدرسه شش کلاسه شهدای بانک تجارت در پی وقوع زلزله استان بوشهر از سال 1392 در دستور کار بانک تجارت قرار گرفته و عملیات احداث آن از سال گذشته آغاز شد . این مدرسه منطقه ریگدان شهرکاکی در شهرستان دشتی  استان بوشهر واقع شده و هم اینک پذیرای 75 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.