مراسم استقبال و تقدیر از افتخار آفرینان المپیک به همت شرکت آسان پرداخت

شب گذشته به همت شرکت آسان پرداخت(آپ) مراسم استقبال و تقدیر از افتخار آفرینان المپیک با حضور چهره های سرشناس هنری و ورزشی در محل سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد و طی این مراسم از مدال آوران تقدیر ویژه بعمل آمد.

عصر بانک؛در این مراسم شرکت آسان پرداخت که حامی فدراسیونهای وزنه برداری، دو و میدانی و تکواندو بود به وعده های خود در قبال ملی پوشان جامه عمل پوشاند پاداش مدال آوران طلا که 35 سکه بهار آزادی بود را اهدا کرد.

 

در این مراسم البته شرکت آپ اقدامات قابل تقدیر دیگری را نیز انجام داد. آسان پرداخت طبق وعده قبلی خود به بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده هم پاداش مدال طلا را اهدا نمود و با 35 سکه تمام بهار آزادی از تلاش و افتخار آفرینی قویترین مرد جهان و اولین بانوی مدال آور المپیک ایران قدردانی نمود. همچنین در این مراسم از مربیان مدال آوران المپیکی و همچنین روسای فدراسیونها تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از مدال آوران المپیک، شرکت آسان پرداخت از ورزشکاران رشته دو میدانی هم تقدیر ویژه ای داشت، حسن تفتیان، محمد ارزنده پور از جمله ورزشکاران رشته دو میدانی بودند که در این مراسم به پاس تلاش در مسابقات المپیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

اتفاق ویژه در این مراسم تجلیل از داوران ارزشمند فوتبال کشورمان در مسابقات فینال المپیک ریو آقایان فغانی، سخندان و منصوری بود که شرکت آسان پرداخت در این مراسم در بخش ویژه ای از این افتخارآفرینان ورزشی نیز تقدیر به عمل آورد.

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم اهدا جوایز و تقدیر از دو قهرمان پارالمپیک کشور یعنی سرکار خانم زهرا نعمتی  و جناب آقای سیامند رحمان توسط شرکت آسان پرداخت بود و هنگام تقدیر و تجلیل از این دو ورزشکار تمام افراد حاضر در سالن به احترامشان ایستادند تا هدایای این افتخارآفرینان در میان شور و هیاهو سالن توسط مدیران شرکت آسان پرداخت اهدا شود.

از نکات قابل توجه این مراسم اهدا جوایز ورزشکارن و افتخار آفرینان توسط رضا عطاران هنرمند خوش ذوق و دوست داشتنی کشور بود که البته باعث خوشحالی ورزشکاران شد و موجی از شور و نشاط را در این مراسم بوجود آورد.

شرکت آسان پرداخت به قول ورزشکاران خوش قول ترین حامی ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک بوده و بلافاصله پس از حضور ورزشکاران اقدام به اهدا هدایای ورزشکاران نمود که این امر بسیار مورد توجه ورزشکاران و روسای فدراسیون قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم از مدیران روابط عمومی فدراسیونها به پاس تلاشهای شبانه روزی در تهیه و تنظیم اخبار فدراسیونها و المپیک تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.