بانک را باید به یک سازمان متعالی در برنامه و عمل تبدیل کنیم

سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با حضور مدیران ارشد بانک دی و 15 تیم تعالی سازمانی برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، سومین همایش دی در مسیر سرآمدی با همکاری 15 تیم تعالی درون سازمانی و با همراهی مدیران ارشد سازمان در محل سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

 

در این مراسم، علیرضا عاطفی فر سرپرست بانک دی، ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نیز تبریک روز کارمند به کارکنان بانک دی گفت: مدل تعالی سازمانی، مدلی آرمانی است که همه سازمان ها در تلاشند به قله رفیع آن برسند در این میان بانک دی باید تمرکز و برنامه ریزی خود را بر مبنای برنامه هایی قرار دهد که در عرصه رقابت به بانکی شاخص و برجسته بدل شود.

 

وی چابک سازی سازمانی را از نتایج حضور در این مدل دانست و افزود:15 تیم تعالی سازمانی، مغز متفکر سازمان هستند که امروز در این همایش گردهم آمده اند تا با تعریف پروژه های بهبود، چابک سازی و افزایش سرعت ارائه خدمات باکیفیت بانکی را تضمین کنند.

 

عاطفی فر تصریح کرد: اگر سازمان در مسیر تعالی سازمانی قرار گرفته است و به ماندن در این مسیر علاقه دارد، می بایست توجه به معیار های تعالی سازمانی به شعب بانک نیز تسری یابد و سال 95 سال ورود تعالی سازمانی به شعب خواهد بود تا ذی نفعان کلیدی ما که مشتریان ما هستند از نزدیک شاهد قرارگیری بانک دی در مسیر تعالی سازمانی باشند.

 

سرپرست بانک دی در پایان خاطر نشان کرد: چشم امید من به شما اعضای 15 تیم است و سعی می کنیم تا محیط آرامی را در بانک برای تفکر و خلق ایده شما فراهم آوریم.

 

هم چنین در این مراسم ، عظیم نوید تهرانی، معاون طرح و توسعه بانک که در پروژه تعالی سازمانی، به عنوان مدیر تعالی معرفی شده است، ضمن ابراز خشنودی از حسن همکاری 15 تیم تعالی و حضور در این همایش گفت: ما صرفا به دنبال کسب جایزه تعالی نیستیم ولی در نظر داریم از بستر جایزه کمال استفاده را داشته باشیم و سازمان خود را به یک سازمان متعالی در برنامه و عمل تبدیل کنیم.

 

او با اشاره به اینکه برنامه ریزی انجام شده برای سطح حضور بانک در مسابقه جایزه تعالی سازمانی 95 در سطح تندیس است افزود: 15 تیم تعالی در راستای هدف، از ابتدای سال نه بر اساس ساختار سازمانی ، بلکه بر اساس مفاهیم مربوط به معیار ها تشکیل شده و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف خود ، پروژه های بهبودی را برای دستیابی به هدف تعیین شده تعریف کرده اند که به یاری خداوند جاری سازی خواهند شد.

 

تیم های تعالی سازمانی:

 

1-      رهبری

 

2-      استراتژی

 

3-      کیفیت و سرآمدی

 

4-      مالی

 

5-      طراحی و توسعه محصول

 

6-      بازاریابی و ترویج

 

7-      مشتریان

 

8-      IT

 

9-      مسئولیت های اجتماعی

 

10-  کارکنان

 

11-  فروش و عرضه

 

12-  سرمایه گذاری و تامین

 

13-  مدیریت دانش

 

14-  بازرسی و کنترل مدیریت ریسک

 

15-  پشتیبانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.