اعطای پاداش طلائی به کیمیا علیزاده و بهداد سلیمی توسط آسان پرداخت

شرکت آسان پرداخت که پیش از این به عنوان حامی فدراسیونهای تکواندو ، دو میدانی و وزنه برداری معرفی شده بود در نظر دارد از بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده تقدیر ویژه ای بعمل آورد.

عصر بانک؛شرکت آسان پرداخت (آپ) در بخشی از بیانیه خود در راستای حمایت از ورزشکاران خطاب به بهداد سلیمی چنین آورده است که:

 

ناداوری علنی و ظلم آشکار در حق قوی ترین مرد جهان، دل همه مردم ایران را به درد آورد و این درد برای ما و اطرافیان تو بیشتر بود چرا که زحمات شبانه روزی تو را به چشم خودمان دیدیم. قصد آن داریم تا با اعطای پاداش مدال طلا به تو قهرمان ارزنده، سخت کوش و محجوب، گوشه ای از زحمات تو را قدر نهیم و از طرف ملت ایران اعلام کنیم که تو "همیشه قهرمانی".

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به کیمیا علیزاده آمده است:

کیمیای تکواندو، دختر سرزمین ایران تلاشهای شبانه روزی و طاقت فرسای تو به نتیجه نشست و شادی را به قلب مردم ایران هدیه داد. حضور تو و مدال تو در المپیک باعث رشد و اعتلای ورزش بانوان است و این نوید را می دهد که دختر ایران، می تواند تمام قله های افتخار را فتح کند. ارزش مدال تو طلا و حتی بیش از طلاست و شرکت آسان پرداخت قصد دارد تا با اهدای پاداش مدال طلا از دختر شایسته ایران قدردانی نماید.

شرکت آسان پرداخت قبل از اعزام تیمهای تکواندو، دو میدانی و وزنه برداری وعده داده بود که در صورت کسب مدال طلا 35 سکه بهارآزادی، مدال نقره 25 سکه و مدال برنز 15 سکه به ورزشکاران پاداش دهد. که با توجه به اتفاقات رخ داده در المپیک به بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی از وزنه برداری پاداش طلا و به کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار ایرانی نیز به سبب افتخارآفرینی و رکوردشکنی جوانترین مدال آور المپیک پاداش مدال طلا اهدا می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.