یکسال ونیم فعالیت ایران کیش در POS های با صفحه نمایشگر لمسی

فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به استقبال پذیرندگان از دستگاه های POS با صفحه نمایشگر لمسی گفت: این شرکت از اوایل سال 94 اقدام به ارائه این نوع دستگاه ها نموده است که در حال حاضر در بازار نمونه های بسیاری از آن با لوگوی ایران کیش مشاهده می شود. "

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش ، وی افزود: "دستگاه های ارائه شده بر اساس تجربیات پر سابقه ترین شرکت حوزه پرداخت با رویکرد راحتی، کارابودن و کیفیت توسط این شرکت با نام تجاری "کی آی سی "که برگرفته از نام شرکت (KICCC)  است طراحی شده که متمایز با نمونه های خارجی( از پیش طراحی شده) است. کلیه دستگاه های مذکور دارای صفحه نمایش رنگی مجهز به صفحه لمسی و قلم الکترونیک است که از بالاترین سطح استاندارد های روز دنیا بهره مند هستند."

 

معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش اظهارداشت : "مجهز بودن به NFC  که در آینده نزدیک قابلیت پذیرش انواع کارتهای کیف پول را ممکن می سازد و همینطور تجهیز این دستگاه ها به پورت اینترنت همزمان با وای فای، که برای اولین بار در ایران صورت گرفته ، از سایر ویژگی های دستگاه های  POS   با صفحه نمایشگر لمسی ایران کیش است."

 

وکیلیان اضافه کرد: استقبال بسیار زیاد پذیرندگان و مشتریان باعث افزایش تقاضای این نوع POS شده است که انتظار می رود سایر شرکت های PSP نیز در جهت خرید و راه اندازی این نوع دستگاه ها وارد عرصه شوند".

 

وی افزود: "با توجه به اینکه مردم ایران شایسته بهترین ها هستند لذا هرچه قدر دستگاه ها راحت تر و مدرن تر باشند و استفاده از آن بیشتر شود باعث افتخار ما خواهد بود. "وکیلیان ادامه داد: "در حال حاضر بیش از  150000 دستگاه با صفحه لمسی توسط ایران کیش وارد بازار شده است ".

 

معاون توسعه بازار ایران کیش با اشاره به اینکه میانگین تراکنش این نوع دستگاه ها بالاتر از میانگین صنعت است، گفت:" با توجه به استقبال گسترده مشتریان به نظر می رسد به زودی سلیقه جامعه ، استفاده از این نوع دستگاه ها را گسترش دهد."

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.