صدور 1200کارت هواداری کوثر ویژه معلولین بنیاد فاطمه زهرا(علیها السلام)

تعداد 1200 فقره کارت هواداری کوثر در برنامه «یاران کوثر» به معلولین و افراد کم توان بنیاد معلولین فاطمه زهرا(علیها السلام) ایرانیان اعطاء شد.

عصر بانک؛به گزارش رابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ برنامه یاران کوثر به همت مدیریت شعب استان تهران و بنیاد معلولین فاطمه زهرا(علیها السلام) همزمان با دهه کرامت با حضور عباسی فر مدیر پروژه 3090 موسسه اعتباری کوثر، خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس، نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی ، رحیمی مدیر بازاریابی افق کوروش، رؤسای دوایر مدیریت شعب استان تهران و جمعی از معلولین برگزارگردید .

 

محمد حسن عباسی فر مدیر پروژه 3090 در موسسه اعتباری کوثر که به نمایندگی از دکتر رضایی مدیرعامل موسسه در این مراسم حضور یافته بود،گفت: معلولین علت های صبوری، شکیبایی، مهر و مهربانی هستند.

وی اظهار داشت: اشتغال و امرار معاش از جمله مشکلات این قشر حساس جامعه است که با تدبیر مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی طی دوسال اخیر بنیاد معلولین فاطمه زهرا(علیها السلام) تحت حمایت کوثر می باشد .

عباسی فر افزود: صدور 1200 فقره کارت هواداری کوثر در راستای حمایت از اعضاء بنیاد معلولین فاطمه زهرا(علیها السلام) صورت گرفته است تا این عزیزان نیز بتوانند از مزایا و تخفیف های هوادار کارت بهره مندگردند.

مدیر پروژه 3090 موسسه اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: از مزایای کارت های هواداری، حمایت از باشگاه های پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی است .

ناهید کلوشانی مدیرعامل بنیاد معلولین فاطمه زهرا(علیها السلام) در ادامه مراسم بیان داشت: این بنیاد به منظور سازماندهی معلولین کشور و با هدف حمایت مادی و معنوی از آنان در زمینه های درمان، توانبخشی، اشتغال، ورزش، تحصیلات، تفریحات، خدمات بیمه ای، تامین تهسیلات و رفاه زندگی در حال فعالیت می باشد.

کلوشانی تصریح کرد: با حمایت موسسه اعتباری کوثر و به ویژه مدیریت شعب استان تهران برای تمامی افراد تحت پوشش این بنیاد کارت هواداری صادر گردیده است که تعدادی از آن به صورت نمادین به جمع حاضر اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.