تقدیر از خبرنگاران و معرفی محصولات جدید شرکت ایران کیش

به مناسبت روز خبرنگار شرکت ایران کیش در مراسمی از خبرنگاران فعال در این عرصه تقدیر به عمل آورد.

عصر بانک؛شرکت کارت اعتباری ایران کیش با درک ضرورت توسعه ارایه خدمات پرداخت الکترونیک و نقش آن در توسعه پایدار و همه جانبه کشور، همکاری خویش را از فروردین ماه 1382 با ماموریت صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری با بانک‌های ایران آغازکرد. شرکت از سال 1384 مسوولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها و صدور انواع کارت‌های اعتباری را با هدف گسترش فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی بر عهده گرفت.

 

به مناسبت روز خبرنگار ، شرکت ایران کیش در مراسمی با حضور مدیران شرکت از خبرنگاران فعال در این عرصه تقدیر به عمل آورد.

 

در این مراسم که همسر شهید صارمی نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از ایشان و تجلیل از شهید صارمی به نقش بالای خبرنگاران در جامعه اشاره شد.

 

همچنین به نقل از آفتاب یزد ، در این مراسم ، مشاور عالی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به سابقه و پیشتازی این شرکت در عرصه پرداخت الکترونیک گفت: ایران کیش یکی از بزرگترین شرکت های PSP در ایران است.

 

لریان فرد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از دو سال پیش با آمدن آقای فرامرزی ، ایران کیش اهتمام خاصی به موضوع محیط زیست داشته و تجهیز مدرسه فضیلت شهرری به آبگرمکن خورشیدی و تصفیه فاضلاب و همچنین انتشارکتاب «من زمین را دوست دارم» برای کودکان از جمله این اقدامات است.

 

همچنین وکیلیان معاون توسعه بازار ایران کیش نیز از کارت های وفاداری به عنوان یکی از محصولات جدید ایران کیش نام برد که برای رفاه مردم در خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید و بهره مندی آنان از تخفیف های ویژه کاربرد زیادی دارد. در ادامه این برنامه نیز، نرم افزار پات به عنوان یکی دیگر از خدمات جدید ایران کیش معرفی شد که شامل امکانات فراوانی از جمله خرید شارژ، پرداخت قبوض ، باشگاه مشتریان و … است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.