نحوه استفاده از تلفن بانک توسعه تعاون
تلفن بانک توسعه تعاون سامانهای است که مشتریان به وسیله آن میتوانند خدمات غیرحضوری در بستر تلفن را در طول شبانهروز دریافت کنند. این خدمت با توجه به دسترسی آسان و سریع افراد به تلفن و استفاده همه گیر آن در کشور، استفاده از تلفن بانکی جهت گسترش بانکداری الکترونیکی به صورت 24 ساعته برای مشتریان بانک فراهم شده است.
بانک توسعه تعاون در راستای تحقق بانکداری مدرن سرویس تلفن بانک خود را راهاندازی کرده است. مشتریان این بانک میتوانند تنها با یک تماس تلفنی به راحتی در هر زمان از شبانه روز، بدون مراجعه به شعب بانک کارهای بانکی خود همانند مسدود کردن کارت و انتقال وجه بین حسابهای خود را به سرعت انجام دهند.
خدمات تلفن بانک
- خدمات بانکی
- گرفتن موجودی حساب
- گرفتن سه گردش آخر
- انتقال وجه بین حسابهای خود
- امکان دریافت فکس گردش حساب
خدمات کارت
- مسدود کردن کارتهای بانکی توسعه تعاون
خدمات چک
- اطلاع از وضعیت سه برگ از چکهای صادر شده و واگذار شده
شرایط و ضوابط استفاده
داشتن حساب در بانک سپس مراجعه به شعبه و گرفتن رمز ورود جهت سرویس حساب و داشتن کارت جهت سرویسهای کارتی تلفن بانک از جمله موارد لازم برای استفاده از این سرویس است. مشتریان بانک توسعه تعاون برای استفاده از خدمات تلفن بانک باید با مراجعه به شعبه، شماره مشتری و رمز ورود به تلفنبانک را دریافت کنند.
شماره تلفن بانک
این سرویس برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعبه را ندارند و یا در نزدیکی آنان شعبه ای وجود ندارد بسیار سودمند است. مشتریان بانک توسعه تعاون برای استفاده از خدمات این سرویس باید با شماره 8922 (021) تماس بگیرند. شاخصترین مزیت استفاده از سرویس تلفنبانک، سرعت در پرداختهای بانکی بدون مراجعه به شعب است.