مجمع عمومی عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/ معارفه مدیرعامل جدید

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون برای سال منتهی به 30 آذر 1402 برگزار و «امین احمدی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد.

مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون روز (9 اسفندماه 1402) با حضور شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فتاحی رئیس هیات مدیره بانک، اعضای هیئت عامل، معصومی، مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون با حضور 100 درصدی سهامداران برگزار و گزارشی جامع از فعالیت شرکت ارائه شد.

آرمین معصومی، مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در این رویداد ضمن خوش آمدگوی به مدیر عامل و رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون و همچنین اعضای هئیت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی در گزارشی گفت: این شرکت با تشکیل کمیته‌ها و سامانه‌های ارزش‌یابی شرکت‌ها آمادگی دارد تا هر نوع پروژه بانکی که قابلیت برون سپاری دارد را با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی انجام دهد .

لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق درآمد ثابت

همچنین سید باقر فتاحی، رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته اتفاق های خوبی در شرکت توسعه تعاون رقم خورد که باید در این مجمع قدردان زحمات همکاران بود.

رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون پیشنهاد داد: در برنامه کاری سال آینده باید موضوع همسان‌سازی به طور کامل پیگیری شود، درامد ثابت برای شرکت برنامه ریزی شود، وصول مطالبات و ارزیابی آن نیز به طور کامل پیگیری شود.

تقدیر از عملکرد قابل قبول شرکت در سال جاری

در ادامه محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار مجمع و تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: هدف از تشکیل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه و تعاون، ارائه خدمت و کسب رضایت ذی‌نفعان است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته عملکرد شرکت کاملا رضایت بخش بوده، افزود: هدف اصلی این است که این شرکت بتواند سبد زنجیره خدمات بانک را تکمیل کرده و بتواند شرکت ها و زیر مجموعه خود را با برنامه های توسعه ای به ظرفیت بالایی برساند.

شیخ حسینی تاکید کرد: عملکرد شرکت در سال جاری کاملا مثبت و قابل قبول بوده کما اینکه ظرفیت شرکت بیشتر از این است و ما باید از تمام ظرفیت شرکت به نحو احسنت استفاده کنیم که قطعا این مهم در دستور کار شرکت و مدیران مجموعه است.

معرفی معصومی به عنوان دستیار مردمی مدیرعامل

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: بر اساس دستورات وزارتخانه اقتصاد باید یک دستیار مردمی برای مدیرعامل بانک انتخاب شود و بدین ترتیب تصمیم گرفتیم جناب آقای معصومی را به عنوان دستیار مردمی مدیرعامل منصوب ‌کنیم.

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون

معارفه امین احمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت

شیخ حسینی در انتها با تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین، امین احمدی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه معارفه کرد و گفت: ایشان با داشتن تجربیات موفق در استانداری، هلال احمر، مدیریت مالی و اداری، همکاری در نهادهای وابسته به نمایندگی ولی فقیه و دانشگاهی و علمی و … توانایی مدیریت قوی در این سمت را دارد.

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون

او با بیان اینکه تغییرات مدیریتی باید به توسعه و پیشرفت منتج شود، پیش بینی کرد: با تعهد و تدبیری که آقای احمدی دارند قطعا مسیری را که آقای معصومی برای شرکت اندیشیند را با عملکرد قوی‌تر و همکاری مجموعه و اعضا، به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق خواهند داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.