رمزیاب پیامکی (SMSOTP) سامانه اینترنت‌بانک آینده فعال گردید

ارائه خدمات و محصولات نوآورانه و متمایز در حوزه بانکداری الکترونیکی، همواره یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های بانک آینده در عرصه بانکداری کشور به‌شمار می‌رود.

عصر بانک؛ برای مشتریان گرامی بانک که از سامانه اینترنت بانک (سبا) استفاده می‌کنند، قابلیت رمزیاب «رمز ایستا یا پیامک (SMSOTP)» راه‌اندازی گردیده است که دو دسته از مشتریان بانک را در بر می‌گیرد:

 

بخش نخست: مشتریانی که رمزیاب آن‌ها به‌دلایلی غیرفعال گردیده است که در صورت تمایل به بهره‌برداری از اینترنت‌بانک می‌توانند؛ با مراجعه به اینترنت‌بانک و انتخاب منوی «رمزیاب جدید»، نسبت به فعال‌سازی رمزیاب «رمز ایستا با پیامک» یا غیرفعال‌سازی رمزیاب‌های کنونی اقدام نمایند و در روز کاری بعد، به‌منظور احراز هویت به یکی از شعب بانک مراجعه نمایند.

بخش دوّم؛ مشتریانی که علاوه بر رمزیاب‌های فعال خود، متمایل به بهره‌برداری از رمزیاب ایستا با پیامک هستند که لازم است پس از ورود با یکی از رمز‌یاب‌های فعال، از طریق مراجعه به منوی «تنظیمات»، نسبت به «تخصیص یا تغییر رمز ایستا» اقدام و سپس با مراجعه به منوی «تنظیمات سرویس رمزیاب پیامکی»، ضمن تأیید اطلاعات درج شده در فیلد شماره تلفن‌همراه، نسبت به فعال‌سازی رمزیاب پیامکی خود اقدام نمایند.

جهت ورود به سامانه «سبا»، لازم است؛ با انتخاب نوع رمزیاب «رمز ایستا با پیامک»، رمز ایستای انتخاب‌شده توسط کاربر، در بخش «کلمه عبور» درج گردیده و سپس بازدن کلید «ارسال پیامک»، پیامک حاوی «شناسه تأیید» به شماره همراه مشتری (شماره درج شده در تعریف مشتری)، ارسال خواهد شد.

برای ورود به سامانه، کافی است، «شناسه تأیید» در فرم درج گردیده و پس از بازنویسی عبارت امنیتی موجود در فرم، به سامانه سبا وارد شود.

ضمناً، بر همین اساس، در راستای ارزش‌آفرینی و ارائه خدمات نوین و کاربردی برای مشتریان محترم، سامانه‌های «پیشخوان» و «کیلید»، ویژه مشتریان دارای رمزیاب‌های نوع«PSP»و«USSD» از سوی بانک آینده نیز طراحی گردیده است.

لازم به ذکر است؛  مرکز ارتباط 24 ساعته بانک آینده، با شماره 27663200-021 و هم‌چنین همکاران شعب بانک آینده در سراسر کشور، کماکان، آماده پذیرش و خدمت‌رسانی به مشتریان محترم خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.