نرم افزار تاپ نرم افزار برتر کافه بازار شد

عملیات پرداخت قبوض ، خرید شارژ سیم کارت به صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت های خیریه و ... فراهم می باشد .

عصر بانک؛ نرم افزار تاپ با دارابودن محیط نرم افزاری مبتنی بر بالاترین استاندارد های امنیتی فضایی کاملا امن برای انجام خدمات پرداخت برای هموطنان عزیز ایجاد نموده است .

 

این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی های اندروید نصب می گردد و کاربران پس از نصب آن می توانند از خدمات متنوع آن با استفاده از اینترنت یا کد USSD بهره مند شوند.

هم اکنون عملیات  پرداخت قبوض ، خرید شارژ سیم کارت  به صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت های خیریه و … فراهم می باشد .
همچنین در منوی پرداخت قبض این نرم افزار امکان پرداخت قبوض موبایل  و نیز خدماتی، جرایم رانندگی از طریق  شناسه قبض و پرداخت و نیز انجام عملیات پرداخت  قبض از طریق بارکد خوان برای کاربران فراهم می باشد .

امکان تعریف طیف متنوعی از کارت های بانکی عضو شتاب برای کاربر در این اپلیکیشن فراهم شده است و به محض ورود شماره کارت  نیازی به وارد کردن مجدد آن برای خرید های بعدی وجود نخواهد داشت.

امکان جدید پرداخت بدون کارت  نیز از دیگر ویژگی ها و برتری های اپلیکیشن تاپ است که  در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت فراهم خواهد شد . این روش می تواند کاربرد بسیاری در کسب و کار ها و مشاغل گوناگون همانند رستوران ها ، مغازه ها ، پرداخت در محل بویژه خرید های اینترنتی ، سازمان های اتوبوسرانی و …. داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.