چرا از بانک صادرات ایران در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه تقدیر شد؟

لوح تقدیر و نشان زرین نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران ذیربط برگزار شد، به بانک صادرات ایران اعطا شد.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این دوره از نمایشگاه که با استقبال گسترده کارشناسان، صاحبنظران و مدیران نظام بانکی، بیمه و بورس در روزهای ٢٠ لغایت ٢٣ تیر ماه محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد. لوح تقدیر و نشان زرین به بانک صادرات ایران اعطاء گردید.

 

در لوح اعطایی از حضور ارزشمند و تاثیر گذار بانک متبوع که موجب ارتقای کیفیت این رخداد مهم شده است تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش بانک متبوع با استقرار غرفه ای مجهز و اعزام کارشناسان در حوزه های بانکداری الکترونیکی، اعتبارات، ارزی و… نسبت به ارائه خدمات مشاوره بانکی به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه مبادرت ورزیده است که بر اساس ارزیابی های انجام شده با استقبال هموطنان و شرکت کنندگان در این  رویداد اقتصادی مواجه  شده است.

شایان ذکر است سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک به منظور پاسخگویی موثر تر به خواسته و نیاز ذینفعان اعم از کارکنان، سهامداران و مشتریان سیاست ها و راهبردهای جدیدی را تدوین نموده که پیش بینی می شود با فراهم سازی ساز و کارهای اجرایی زمینه تحقق موفقیت های بیش از پیش بانک متبوع در ایفای نقش اثربخش تر در عرصه اقتصاد کشور مهیا شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.