از هر ١٠حساب یک حساب در بانک صادرات ایران برنده خواهد شد

بیست و ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران تحت عنوان «جشنواره دلسپرده» در شهریور ماه سال جاری مقارن با اعیاد سعید قربان و غدیرخم برگزار می‌گردد.

عصر بانک؛ بنا به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، طول دوره این مرحله از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران از تاریخ ابتدای شهریور ماه ٩٤ تا پایان مرداد ماه ١٣٩٥ تعیین گردیده و کسانی که حداقل موجودی آن‌ها در این دوره مبلغ ٥٠٠ هزار ریال باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. بر اساس این گزارش کسانی که در روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده اقدام به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی می‌کنند با شرط نگهداری حداقل مبلغ ٥٠٠ هزار ریال در حساب به مدت ٩٠ روز متوالی، امکان شرکت در قرعه‌کشی و در صورت برنده شدن، دریافت جوایز را خواهند داشت.

 

این گزارش حاکی است که به منظور افزایش شانس برنده شدن هموطنان برای هر ١٠٠ هزار ریال موجودی در هر روز یک امتیاز قائل شده است. دارندگان حساب‌های ارزی با ارز مرجع نیز می توانند با حفظ حداقل ١٠٠ واحد ارزی به مدت ٩٠ روز متوالی در قرعه کشی شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره مند گردند.
در این دوره برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران علاوه ‌بر اجر معنوی، با عنایت به همزمانی این جشنواره با شصت و چهارمین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران از جوایز نقدی مانند: ١٠٦٤ کمک هزینه خرید مسکن هر یک به ارزش ٥٠٠ میلیون ریال، ١٠٦٤ کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش ١٠ میلیون ریال، ١٠٦٤ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ٥ میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر بهره‌مند خواهند شد. جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز به تفکیک استان‌ها و بر مبنای منابع و واجدین شرایط هر استان مشخص می‌شوند.

این بانک علاوه بر تخصیص انبوه جوایز ارزشمند مادی و معنوی با اختصاص این منابع در اموری مانند تأمین کمک هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، کشاورزی، کارگاه‌های تولیدی، درمان بیماری، ساخت مدارس، راه و مسکن روستایی، آسیب‌دیدگان از حوادث قهری و ده‌ها مورد دیگر ضمن تأمین نیازمندی‌های آحاد جامعه نقش بسزایی در تعمیم فرهنگ قرض‌الحسنه ایفا می‌نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.