بانک صادرات در پرداخت وام ازدواج پیشتاز شد

​بانک صادرات پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه یکصد میلیون ریالی به جوانان و متقاضیان را از ابتدای تیرماه در دستور کار قرار داده و تاکنون ٣١٨ فقره وام به متقاضیان پرداخت نموده است.

عصر بانک؛ بانک صادرات ایران به منظور تحقق اهداف و تعهدات اجتماعی خود پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه یکصد میلیون ریالی به جوانان و متقاضیان را از ابتدای تیرماه در دستور کار قرار داده و تاکنون ٣١٨ فقره وام به متقاضیان پرداخت نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مطلوب مسئولیت‌های اجتماعی، گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ترویج سنت قرض‌الحسنه بستر و زمینه های لازم برای پرداخت وام قرض‌الحسنه یکصد میلیون ریالی را برای جوانان این مرزوبوم فراهم ساخته و از زمان اجرای دستورالعمل جدید بانک مرکزی ج.ا.ا، نسبت به پرداخت وام یکصد میلیون ریالی به ٣١٨  نفر از هموطنان اقدام نموده است.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران علاوه بر ایفای نقش موثر در توسعه اقتصادی و تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز در پروژه‌های کلان اقتصادی، انجام رسالت های اجتماعی را نیز در محور برنامه‌های خود گنجانده است. به گونه‌ای که در زمینه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج این بانک به ترتیب در سال‌های ٩٣ و ٩٤ نیز وام یادشده را به بیش از ٢٦٣ هزار و ٢٣٠هزار متقاضی در سراسر کشور پرداخت نموده و این میزان تسهیلات پرداختی بیش از ٢٥ درصد از سهم کل تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی را شامل می‌شود.

گفتنی است بانک یادشده طی چهار ماه اول سال جاری نیز با پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نقش بسزایی در ایجاد بسترهای لازم برای ازدواج و تشکیل خانواده جوانان این مرزوبوم داشته است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.