همه مزایای کارت هدیه پارسیان (+ آلبوم کارت های هدیه)

در بین ایرانیان و بسیاری از جوامع دیگر هدیه دادن و هدیه گرفتن به مناسبت های مختلف امری دوست داشتنی، نیکو و پسندیده است.

عصر بانک؛ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با در نظر گرفتن این موضوع که هدایا باید به گونه ای باشد تا سلیقه گیرنده آن مد نظر قرار گیرد، به صدور کارت هدیه پارسیان مبادرت ورزیده است. این کارت انتخاب مناسبی در هدیه دادن ایرانیان به یکدیگر می باشد.

مزایای کارت هدیه پارسیان:

تهیه هدیه ای با ارزش در کمترین زمان و بدون نگرانی از سلیقه افراد

فراهم آوردن کالا و خدمات مورد نظر مطابق سلیقه گیرنده کارت هدیه

جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در تهیه هدیه

پرهیز از مشکلات رفت و آمد درون شهری در تهیه هدیه مورد نظر

انتخاب آسان هدیه بر مبنای بودجه شخص اهداء کننده

قابلیت های کارت:

امکان خرید کالا و خدمات از گسترده ترین شبکه فروشگاهی و خدماتی طرف قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و کلیه فروشگاههای طرف قرارداد با بانکهای عضو شتاب

امکان خرید اینترنتی کالا و خدمات و همچنین پرداخت قبوض آب و برق، گاز، تلفن و همراه، رزرو تور، هتل، بلیط قطار، اتوبوس، هواپیما و… از طریق دروازه پرداخت اینترنتی پارسیان و پرداخت همراه پارسیان

برای انجام خرید اینترنتی لازم است که از رمز اینترنتی و کد Cvv2 که در پشت کارت درج شده است، استفاده گردد.

برخورداری از اعتبار زمانی 3 ساله

کارت هدیه پارسیان از نوع پیش پرداخت بوده که در مبالغ 100،000 ریالی، 200،000 ریالی، 500،000 ریالی، 1،000،000 ریالی، 2،000،000 ریالی و بیشتر و همچنین مبالغ سفارشی برای سازمانها صادر می شود.

پس از طی زمان دو ماه از تاریخ صدور کارت امکان نقد شوندگی از طریق خودپرداز را داراست و امکان چاپ متن با حداکثر 50 کاراکتر به صورت دلخواه بر روی کارت هدیه وجود دارد

نحوه دریافت کارت:

متقاضیان دریافت کارت هدیه پارسیان می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک پارسیان اقدام به دریافت کارت مورد نظر خود نمایند.

افراد، سازمان ها و شرکت ها می توانند با مراجعه به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، نمایندگیهای شرکت در سراسر کشور و شعب منتخب پارسیان، کارت هدیه پارسیان را بصورت گروهی و با مبالغ دلخواه دریافت نمایند.

نکات مورد توجه:

دارنده کارت و رمز کارت، مالک آن شناخته می شود. بنابراین ضروریست که در نگهداری کارت دقت لازم به عمل آید.

با توجه به محرمانه بودن رمز کارت و به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، توصیه می شود کارت و رمز جداگانه نگهداری شده و در اختیار شخص دیگری حتی فروشنده کالا قرار نگیرد.

از قرار دادن کارت در کنار اجسام مغناطیسی همانند تلفن همراه و … خودداری گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.