آسان پرداخت حامی مجامع علمی؛ این بار دانشگاه علم و صنعت

پنجمین جشنواره حرکت ویژه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از 27 تا پایان روز 28 اردیبهشت سالجاری در دانشگاه علم و صنعت تهران برپاست. آسان پرداخت (آپ) که همواره با جذب نخبگان دانشگاهی به عنوان نیروی کار متخصص، با مجامع علمی همراه بوده این بار نیز حامی این رویداد علمی شده است و در غرفه ای که در محل برپایی این جشنواره پیش بینی شده به جذب نیرو می پردازد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، دانش آموختگان و دانشجویان متقاتضی همکاری با آسان پرداخت می توانند تا پایان روز کاری 28 اردیبهشت ماه به محل غرفه این شرکت مراجعه و از نمایندگان روابط عمومی و منابع انسانی این  شرکت، فرم تقاضای استخدام و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایند.

آسان پرداخت پیش این نیز با شرکت در نمایشگاه کار و نمایشگاه کارآفرینی خانواده دانشگاه صنعتی شریف و حمایت از گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امیر کبیر با جوامع علمی همراه بوده است .

گفتنی است در این رویداد که به صورت دوره ای در دانشگاههای کشور برگزار می شود انجمن های علمی دانشگاهها گرد هم می آیند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند و به برگزیدگان جوایزنقدی اعطا می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.