خدمات همراه بانک سفیر بانک توسعه صادرات چیست؟ (+ دانلود نرم افزار)

همراه بانک سفیر یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک توسعه صادرات است که با استفاده از آن مشتریان قادر خواهند بود به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تلفن همراه، برخی از خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

راهنمای نصب برنامه همراه بانک

 

   مراحل نصب برنامه همراه بانک به شرح زیر است:

 

1-   تهیه نرم افزار همراه بانک سفیر 

 

ا برای تهیه نرم افزار همراه بانک سفیر فایل زیپ شده زیر باید دانلود شده و بعد متناسب با نوع گوشی است برنامه نرم افزار همراه بانک سفیر انتخاب  شود:

 

–        برنامه همراه بانک سفیر

 

تذکر: در صورتیکه با دریافت فایل نصب برنامه(فایل با پسوند jar ) برنامه بر روی گوشی تلفن‌همراه نصب نگردید،‌ لازم است فایل مکمل (فایل با پسوند jad ) نیز دریافت و نصب گردد.

 

2-    نصب برنامه در تلفن همراه:

 

    پس از دانلود نرم افزار از سایت بانک، کاربران می‌باید از طریق کابل یا بلوتوث، برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند. در هنگام نصب برنامه، سیستم تقاضای رمز عبور می‌نماید که این رمز توسط کاربر(به دلخواه) انتخاب می‌گردد.

 

3-    ثبت شماره حساب سفیر مورد نظر در سیستم:

 

     برای ثبت حساب، علاوه بر شماره حساب سفیر، رمز حساب نیز مورد نیاز می باشد که این رمز به یکی از روش‌های زیر قابل دریافت است:

 

–    از طریق تلفن بانک سفیر(2722) ، گزینه یک- ورود با شماره کارت – کلید 6 . برای ورود به سیستم تلفن بانک با شماره کارت، نیاز به رمز دوم کارت می‌باشد که از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک توسعه صادرات ایران قابل دریافت است.

–        دریافت رمز از شعب بانک. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.