امضای تفاهم نامه همکاری میان صندوق قرض الحسنه پارسیان و انجمن حمایت از بیماران سرطانی ریحانه

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان: حضور موثر در حوزه درمان و بهزیستی و تسهیل روند درمانی بیماران خاص از اهداف راهبردی تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است.

عصر بانک؛محمدرضا بهنام حسین پور با بیان این که صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بازوی اجرایی گروه بانک پارسیان در مسیر ایفای رسالت های اجتماعی بنگاه است، گفت: در همین چارچوب، این صندوق علاوه بر نقش آفرینی موثر در زمینه ازدواج و تشکیل خانواده، تامین و تعمیر مسکن و اشتغال آفرینی، نگاه ویژه ای به توسعه و تسهیل روند درمان بیماران خاص نیز داشته و دارد.

 

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در آیین امضای تفاهم نامه همکاری صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و انجمن حمایت از بیماران سرطانی ریحانه استان اردبیل همچنین اظهار داشت: بانک پارسیان کمک به تامین زمینه درمان سریع و آسان شهروندان دردمند را وظیفه تمامی اشخاص حقوقی در کشور می داند و بر همین اساس صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از دهها موسسه، انجمن و تشکل مردم نهاد حمایتی از بیماران را ذیل چتر حمایتی خود قرار داده و به بیماران تحت پوشش آنها وام درمان اعطا کرده است.

وی با تبریک 18 اردیبهشت، روز بیماری های خاص و صعب العلاج به فعالان بخش درمان و انجمن های حمایتی کشور اظهار داشت: انعقاد و امضای تفاهم نامه همکاری تسهیلاتی با انجمن حمایت از بیماران سرطانی ریحانه استان اردبیل گام دیگری در مسیر حمایتی مستمر صندوق از چنین انجمن هایی است ونشان دهنده رویکرد صندوق در سال جدید به حضور در این عرصه ها و تمایلش به توسعه نقش آفرینی در این حوزه است.

بهنام حسین پور در ادامه تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان منابع در اختیار خود را توسط سپرده های سپرده گذاران نیک اندیشی تامین می کند که با نگاهی انسانی و صرفا معطوف به اجر اخروی و با نیت های پاک و سازنده اندوخته های ارزنده خود را بدون چشمداشت سود و انتفاعی به ما می سپرند و این امکان را فراهم می کنند که ما بتوانیم خدمتگزار هموطنان نیازمند به وام های ارزان قیمت باشیم.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در پایان ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه فتح بابی برای برداشتن گام های مفیدتر و موثرتر در مسیر خدمت به مردمی که شایسته و سزاوار خدمات بهتر و بیشترند باشد.

سرابیان مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی ریحانه اردبیل نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از حمایت تسهیلاتی صندوق از بیماران تحت پوشش انجمن متبوعش گفت: مسئولیت پذیری بنگاه های اقتصادی در زمینه درمان و امور پیرامونی آن، نوید بخش فصلی درخشان و امید بخش در این حوزه کشور است و امیدوارم که عمل خیر و مسولانه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان الگویی برای رفتار دیگر بنگاه های کشور باشد.

وی سپس گزارشی از روند فعالیت های حمایتی انجمن ریحانه اردبیل ارائه کرد و گفت: این انجمن هم اکنون تعداد2230نفر از بیماران سرطانی استان را تحت پوشش حمایتی خود دارد و در تمامی امور مرتبط درمانی یاریگر و درکنار آنهاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.