بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شعب استان سمنان

سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همزمان با بیست و ششمین دوره سفرهای استانی رییس جمهور به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان سمنان بازدید کرد.

عصر بانک؛بازدید از شعب مرکزی، شهدا، مهدی شهر و ساختمان سرپرستی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان سمنان، دیدار با مسئولان استان و همچنین شرکت در نشست توسعه سرمایه‌گذاری و جلسه شورای اداری که با حضور رییس‌جمهور برگزار شد، از محورهای این سفر استانی است.

 

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان سمنان با اشاره به رشد 30 درصدی منابع جذب شده در سال 94 بیان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در بررسی‌ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می‌شود.

 

وی با تاکید بر تلاش بیشتر پرسنل به منظور تحقق اهداف سال 95 نیز ادامه داد: امسال نیز مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی را بر دوش ما نهادند، بحث اقدام برای رسیدن به اقتصادی مقاوم و درون‌زا از اهمیت ویژه و حیاتی برای کشور برخوردار است.

 

دولتی تصریح کرد: درون‌زایی که مهم‌ترین محور دستیابی به اقتصاد مقاومتی به شمار می‌آید در بانک قرض‌الحسنه مهرایران کاملاً وجود دارد و تمامی منابع بانک از سپرده‌گذاری خیرین و نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور تجمیع شده است.

 

همچنین دولتی در جلسه روسای شعب استان سمنان که با حضور کلیه روسای صف و ستاد در محل ساختمان سرپرستی برگزار شد از زحمات شعب برتر در دستیابی به اهداف بانک در سال 94 تقدیر کرد.

 

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.