ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

ششمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت بانک‌ها و موسسات اعتباری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر شرکت‌های فعال در این زمینه در روزهای 27 و 28 تیرماه سال 1395 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

عصر بانک؛در این کنفرانس که به دنبال ایجاد فضایی درخور، جهت تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحب‌نظران در حوزه دانشگاه و صنعت خدمات بانکی می‌باشد، مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات پژوهشی، سمینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در دو روز برگزاری کنفرانس پیش‌بینی شده است.

 

در دوره ششم کنفرانس که با موضوع « رویکردهای نوین بازاریابی خدمات بانکی؛ بهره گیری از فرصت های پسا تحریم» برگزار می شود، جمعی از اساتید، صاحب نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه ارتباطات، بازاریابی و مشتری مداری در زمینه راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست ها و کارگاه های آموزشی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، محورهای دوازده گانه پیش بینی شده که در ارائه مقالات، سخنرانی ها و نشست های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت، به شرح ذیل می باشد: 

1. بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری

2. مدیریت ریسک خدمات نوین بانکی

3. حرکت از فروش سنتی به فروش چابک در شعب بانک ها

4. آینده شعب و چشم انداز بانکداری و خدمات نوین بانک ها

5. قابلیت های کلیدی روسای شعب در بانکداری آینده

6. سازماندهی و راه اندازی واحدهای مشاوره مشتریان در بانک ها

7. تحقیقات بازاریابی بین الملل جهت توسعه بازار بانک ها در خارج از کشور

8. انتخاب روش های مناسب برای ورود بانک ها در بازارهای بین المللی

9. مکانیزم های راه اندازی بانک های چند ملیتی

10. تدوین برنامه بازاریابی با استفاده از کلان داده ها (Big Data)

11. استفاده از آبشار اطلاعاتی در مدیریت رفتار مشتریان بانکی

12. اندازه گیری و مدیریت سودآوری مشتریان بانکی

بر اساس فراخوان این کنفرانس، اساتید، دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مدیران و کارشناسان بانک ها، موسسات اعتباری و فعالان و علاقمندان حوزه بازاریابی خدمات بانکی می توانند مقالات خود را مطابق شرایط اعلام شده در فراخوان مقاله، حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 1395 از طریق وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.

خاطرنشان می شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، چندین کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم های ثبت نام، می توانند به وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.