استقبال از شارژ خودکار و آنلاین ایرانسل

خدمت شارژ خودکار به‌صورت آنلاین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل از طریق نت‌بانک سامان بانک سامان، با استقبال هموطنان روبه‌رو شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر اظهار داشت: با ایجاد خدمت فعال‌سازی شارژ خودکار در روزهای پایانی اسفندماه، هموطنان دارای سیم‌کارت‌ اعتباری ایرانسل، با ورود به نت‌بانک سامان، بخش خدمات شارژ، به سادگی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام می‌کنند.

 

مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان گفت: سهولت، سرعت در راه‌اندازی و رایگان بودن این خدمت نوین سبب می‌شود که مردم برای شارژ سیم‌کارت خود ناچار به خرید چندباره شارژ نباشند و به دلیل پایان شارژ، مکالمه و ارتباطات تلفنی خود را از دست ندهند.

 

نیری گفت: این خدمت از طریق نت‌بانک سامان ارایه می‌شود و هموطنان برای بهره‌مندی از این خدمت و سایر خدمات نت‌بانک سامان می‌توانند با مراجعه به شعب نسبت به افتتاح حساب و دریافت رمز ورود اقدام کنند.

 

گفتنی است، تمام هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.