رشد 17 درصدی کاربران خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده‌کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان اسفندماه 1394 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از 17 درصد رشد کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد از مرز 3 میلیون و761 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان اسفند 93 بیش از 17 درصد رشد نشان می‌دهد. علاوه‌بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان اسفند 94 به یک‌هزار و 54 دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصاد نوین مستقر است و خدمات متنوعی به دارندگان کارت‌های شبکه شتاب ارائه می‌کند. بانک اقتصادنوین با هدف تسریع در ارائه خدمات بانکی و کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستورکار قرار داده که در این راستا مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات مدرن این بانک در تمام ساعات شبانه‌روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تامین کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.