نرم افزار واقعیت افزوده بانک مسکن چیست؟ (+دانلود)

اداره کل روابط عمومی در اوایل سال 1393 شروع به بررسی این فناوری و نحوه استفاده و کاربرد آن در بانک مسکن نمود و پس از پشت سرگذاردن موانع اجرایی آن به تازگی با همیاری اداره کل فناوری اطلاعات موفق شده است از این فناوری استفاده نماید.

عصر بانک؛ کاربرد این فناوری بر روی خبرنامه هفتگی و تمام خروجی ها و محصولات دارای نشان بانک از جمله بیلبرد ، پوستر ، بنرهای تبلیغاتی ، بروشور و … می باشد که به زودی به مرحله اجرا درخواهد آمد و در شماره 550 خبرنامه قابل ملاحظه است.

نحوه استفاده از این نرم افزار در ذیل به تشریح ذکر شده است .

این نرم افزار مربوطه قابلیت افزودن واقعیت هایی از جمله فیلم و عکس و صدا بر روی مطالب خبرنامه را دارد که به این وسیله همکاران می توانند از اطلاعات بیشتری علاوه بر مطالب درج شده در خبرنامه بهره برداری نمایند.

این نرم افزار در روز نامه همشهری ، ایران و مجله موفقیت با نام های متفاوت نا گذاری شده است و در بانک مسکن نیز به زودی پس از نظرسنجی و همفکری همکاران نام گذاری خواهد شد.

همکاران می توانند جهت دسترسی به این نرم افزار ، آن را علاوه بر این قسمت از روی صفحه اصلی اینترانت دانلود نموده و بر روی انواع گوشی و تبلت که دارای سیستم عامل android3 به بالا یا ios باشد ، نصب نمایند .

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر شماره تلفن های 82932148 و 82932110-12 آماده پاسخگویی به سوالات همکاران می باشند.
راهنمای استفاده از اپلیکیشن واقعیت افزوده بانک مسکن

 

دانلود و نصب اپلیکیشن

جهت نصب نرم افزار واقعیت افزوده بانک مسکن در صورتی که از تلفن های همراه یا سایر دستگاههای مجهز به سیستم عامل اندورید (نسخه 3 به بالا) استفاده میکنید ابتدا فایل مربوط به نرم افزار را از لینک زیر دانلود نمایید:


پس از دانلود و انتقال فایل به دستگاه خود ، اپلیکیشن را مشابه سایر نرم افزارهای اندرویدی نصب نمایید.


در صورتی که از تلفن های همراه و یا سایر دستگاههای مجهز به سیستم عامل IOS استفاده میکنید از طریق تلفن همراه خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا عملیات دانلود و نصب بصورت خودکار بر روی دستگاه شما انجام شود.


پس از اجرای اپلیکیشن ، در ابتدا فایل های مورد نیاز دانلود شده و سپس راهنمایی جهت آموزش به نمایش در می آید که بصورت مرحله به مرحله بخش های مختلف اپلیکیشن را به اختصار معرفی میکند.

 

اکنون اپلیکیشن آماده استفاده می باشد

دوربین دستگاه خود را مقابل بخش های تعیین شده هفته نامه (با نشان واقعیت افزوده بانک مسکن) قراردهید ، در صورتی که کادر دوربین را به نحو صحیحی مقابل بخش مورد نظر قرارداده باشید ، تصویر “دست” روی آن نمایان شده و پس از ضربه زدن برروی آن و دانلود خودکار اطلاعات مورد نیاز آن بخش ؛ محتوای مربوطه به نمایش درخواهد آمد. 

جهت دانلود بر روی آیکون ذیل کلیک نمایید.

 

دانلود جهت دستگاههای اندروید
 نصب  مستقیم در دستگاههای IOS

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.