پیام نوروزی مدیرعامل بانک تجارت به مشتریان و سهامداران

مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مشتریان و سهامداران، ضمن تبریک نوروز 1395 بر اراده این بانک برای تداوم ایفای مسئولیت های اجتماعی بویژه مشارکت فعال در طرح‌های ملی حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به این شرح است:

 
 
بسمه تعالی
 
بار دیگر شکوفه از درختان بر آمده و زمین بیدار گشته و بی‌هیچ منتی، سبزی را به بشر هدیه داده است. طبیعت مهربان تجلی و نشانه‌ای بارز از خداوند رحمان است و هرچند نعمات کره خاکی هرسال نو و تجدید می‌شوند اما نیک می‌دانیم که زمین مخلوقی تکرارناشدنی است.
 
بانک تجارت در سالی که گذشت توفیقات بسیاری را تجربه کرد. دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران برای ششمین سال متوالی، دریافت جایزه زنجیره موفقیت سازمانی و حضور در جمع صد شرکت برتر کشور تنها گوشه ای از نتایج تلاش شکوهمند اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت بود. در این سال موفقیت بانک تجارت در وصول مطالبات معوق و جذب منابع کم هزینه و پایدار ادامه یافت، ضمن آنکه توفیقات مهمی در توسعه خدمات نوین، تکمیل سوپرمارکت مالی بانک و ورود به حوزه‌های جدید کسب و کار به دست آوردیم.
 
سال 1394، سالی ویژه بود. تلاش بی وقفه کارگزاران دولت تدبیرو امید، لغو تحریم‌ها در کنار حفظ دستاوردهای هسته‌ای را به ارمغان آورد وفصلی نو پیش روی اقتصاد کشور گشود؛ این پیروزی ارزشمند فرصتی را پیش روی نظام بانکی قرارداد تا با بازیابی کانال‌های ارتباطی با کشورهای مختلف، بار دیگر جهشی بزرگ را تجربه کند. در این شرایط ، وظیفه بانک‌های کشور در خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت، تولید و بازرگانی کشور سنگین‌تر از پیش شده است. بانک تجارت نیز به عنوان بانک برتر کشور در حوزه بین‌الملل با کارنامه و گذشته‌ای درخشان در خدمت‌رسانی ارزی خود را برای حضوری مقتدر در این عرصه آماده کرده است.
 
شعار" بانک تجارت، بانک فردا" نشان از آن دارد که بانک تجارت به عنوان یک بنگاه اقتصادی مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جو همواره نیازهای هموطنان را در نظر داشته و به دنبال مشارکت در رقم زدن فردایی بهتر برای آنان است. در سال 1395 نیز ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود همچون کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، تاسیس خانه های بهداشت در مناطق محروم کشور و … را همچنان ادامه خواهیم داد، اما با توجه به افزایش اهمیت موضوعات زیست محیطی در کشور، مشارکت در حفظ محیط زیست در صدر مسئولیت های اجتماعی بانک خواهد بود. می کوشیم تا در سال آتی با تداوم فرهنگ کار بدون کاغذ، کاهش مصرف انرژی، صرفه‌جویی در استفاده از آب و حمایت از صنایع سبز، نقش خود در حمایت از محیط زیست را ایفا نماییم.
 
نوروز را به عنوان آغاز یک پویش ملی برای ایفای همزمان نقش برجسته خود در صنعت بانکداری کشور و همچنین حفاظت از محیط زیست قرار می‌دهیم تا در کنار هموطنان، مشتریان، سهامداران و کارکنان خود، زمین پاک را قدردانسته و به عنوان بانک فردا ، سبز بیاندیشیم و سبز عمل کنیم.
 
به احترام زندگی ، به احترام فردا
محمدابراهیم مقدم
مدیرعامل بانک تجارت
نوروز 1395

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.