بختیاری: بیمه دی گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته است

مدیرعامل شرکت بیمه دی به مناسبت یازدهمین سالروز تأسیس این شرکت در پیامی تاکید کرد که شرکت در سال‌های آغازین دومین دهه حیات خود گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته است.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، سید مجید بختیاری در این پیام عنوان کرده است: « بیمه دی در سال‌های اخیر با تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی وگذار از مراحل "ساماندهی و تثبیت"، گام در مرحله شکوفایی و تعالی گذاشته و با تأکید بر اصول بنیادین خود که عبارتند از "سلامت"، "حرفه‌ای گری" و "انسجام سازمانی" ، افق روشنی برای سال‌های پیش رو ترسیم کرده است.»

 

وی تاکید کرده است: امروز باید مستحکم تر از گذشته گام برداریم و فرهنگ سازمانی خود را ارتقاء بخشیم؛ همچنین باید فرایندهایمان را اصلاح کرده، برنامه‌هایمان را روزآمد و ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیاز مشتریانمان باز تعریف کنیم.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

«به نام خداوند هستی بخش

 

 با سلام و صلوات به محضر بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)

 

خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزاریم که در سوم اسفندماه 1394 شرکت بیمه دی با پشت سر گذاشتن 11 سال فعالیت پر فراز و نشیب و با کوله باری از تجربیات ارزشمند ، وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می‌شود.

 

کارکردن در شرکت بیمه ای که متعلق به شریف ترین قشر جامعه یعنی جامعه سرافراز ایثارگری است موجب افتخار برای مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت می باشد . ایمان داریم به برکت دعای خیر این عزیزان خواهیم توانست بیش از گذشته منشأ خیر و خدمت برای حوزه های اقتصادی ، زیر بنایی ، اجتماعی و عموم مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

 

بیمه دی در سالهای اخیر با تدوین و اجرای برنامه های راهبردی وگذار از مراحل "ساماندهی و تثبیت"، گام در مرحله ی شکوفایی و تعالی نهاده ، و با تأکید بر اصول بنیادین خود که عبارتند از "سلامت"، "حرفه ای گری" و "انسجام سازمانی"، افق روشنی برای سال های پیش رو ترسیم نموده است.

 

امروز بر این باوریم که باید مستحکم تر از گذشته گام برداشته و فرهنگ سازمانی خود را ارتقاء بخشیم؛ باید فرایندهایمان را اصلاح کنیم، برنامه هایمان را روزآمد و ساختارهایمان را منطبق با خواست و نیاز مشتریانمان باز تعریف کنیم.

 

معتقدیم که باید چابک شویم و در منابع و مصارف خود تعادل ایجاد کنیم؛ رخوت، سستی و کاهلی را از کار و اندیشه مان زدوده و با تدبیر و نواندیشی، نگاهی مثبت و پر نشاط به کل امور داشته باشیم. برآنیم که در پایان زمان اجرای سند راهبردی سه ساله در رشد شاخص های عملکردی توفیق لازم را کسب کنیم. همه و همه سازمانی رفتار کنیم و ملی بیندیشیم، باور داریم که رمز بقاء در شرایط سخت امروز اقتصاد ایران "بهره وری" است. و نیک می دانیم که بهره وری و چابک سازی و ایجاد نشاط سازمانی، با پرورش ایده های خلاقانه امکان پذیر است که برای تحقق آن سخت خواهیم کوشید.

 

در ادامه این مسیر پرامید به تلاش روزافزون شما عزیزان و نیز به حمایت، مساعدت و همراهی همه ذینفعان و مردم خوب و شریف میهن عزیزمان احتیاج داریم و دست همه را به گرمی می فشاریم.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.