برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران

نخستین جشنواره تجلیل از خیرین بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور مدیران ارشد بانک، مقام های عالی کشوری و لشگری و جمعی از خیرین مطرح کشور در محل سالن جشن های هتل اسپیناس برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیامک دولتی مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتوافکنان اعضای هیات مدیره به همراه حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نائب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن رضایی دبیر مجلس تشخیص مصلحت نظام، دکتر نیکزاد لاریجانی معاون وزیر اقتصاد، دکتر خسروی، دکتر حسینی و دکتر رضوی مشاورین وزیر اقتصاد، دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری، آقای نیری مدیرعامل مجمع خیرین و جمعی از خیرین مطرح و بنام کشور در این مراسم حضور داشتند.

 

تجلیل و قدردانی از خیرینی که با بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توانمندسازی و رفع احتیاجات اقشار نیازمند جامعه همکاری داشتند و همچنین جذب منابع جدید قرض الحسنه در راستای ارائه خدمات و سرویس های تسهیلاتی بیشتر به مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

 

در پایان این مراسم؛ لوح سپاس و تندیس "مهربان باشیم" با هدف تشکر و قدردانی از همکاری و تعاملات صورت گرفته با بانک قرض الحسنه مهر ایران به خیرین مطرح و برتر کشور اهدا گردید.

 

شایان ذکر است؛ در این جشنواره از پوسترهای بانک قرض الحسنه مهر ایران با موضوع اقتصاد مقاومتی، قرض الحسنه و همچنین شعار مهربان باشیم بانک با حضور مسئولین عالی رتبه رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.