تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری از دستاوردهای بانک شهر

معاون اعتبارات بانک شهر، تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری را از دستاوردهای بانک شهر در کنار بدنه مدیریت شهری دانست و گفت: افزایش سطح مشارکت این بانک در عمران و آبادانی کشور، موجب ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های شهری در کلانشهرها اظهار کرد: تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری کشور از دستاوردهای حضور بانک ‌شهر در کنار بدنه مدیریت شهری است که با تأمین مالی پروژه‌های شهری از طریق اعطای تسهیلات و یا انتشار اوراق مشارکت توانسته است زمینه رضایت شهروندان را فراهم کند.

 

وی با تاکید بر این‌که تبعیت از قوانین ومقررات بانک ‌مرکزی، محوریت فعالیت‌های بانک‌شهر است، افزود: از طریق افزایش فعالیت‌ها در زمینه تحقق اجرای تعهدات مطرح‌شده، در جریان سفرهای متعدد استانی و افزایش سطح مشارکت این بانک در عمران و آبادانی کشور، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، حضور چشمگیرتر بانک ‌شهر را در جایگاهی شایسته در شبکه بانکی کشور شاهد باشیم.

معاون اعتبارات بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه توسعه خدمات الکترونیک خاطرنشان کرد: ایجاد و نصب شهرنت‌ها در مکان‌های عمومی و توسعه خدمات الکترونیکی بانک‌ شهر در نزدیک‌ترین مکان‌ها به مشتریان، جایگاه و فضای خوبی را برای بانک ‌شهر در میان مردم و رقبا باز کرده ‌است و مشتریان و سهام‌داران بانک از این مزیت رقابتی آگاه و راضی هستند.

خامی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا در ششمین سالگرد تاسیس بانک شهر، این بانک با توانی مضاعف در مسیر رشد و پیشرفت و رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان گام بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.