سینا کارت چه خدماتی دارد؟ ( + انواع کارت های سینا)

بانک سینا با آگاهی از ضرورت پیاده سازی پرداخت الکترونیکی در جامعه و بررسی نیازهای هموطنان گرامی در این خصوص، این بار با ارائه انواع سینا کارت زمینه های پاسخگویی به این نیاز را فراهم نموده است.

عصر بانک؛  این بانک افتخار دارد همگام با فنآوری روز دنیا و با تکیه بر تجربیات گذشته و تلاش و کوشش مستمر کارشناسان خود همواره رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

 

تعریف سیناکارت:

برای ارائه خدمات مستمر و 24 ساعته الکترونیکی به دارندگان حساب های مختلف نزد بانک سینا، مشتریان این بانک می توانند از سیناکارت استفاده نمایند.

خدمات قابل ارائه از طریق سیناکارت:

با همراه داشتن سینا کارت، مشتریان می توانند از تمامی شعب بانک سینا و همچنین از پایانه های خودپرداز این بانک و تمامی بانک های عضو شتاب خدمات دریافت نمایند. همچنین با این کارت می توان از طریق درگاه های مختلف ارتباطی نظیر بانکداری الکترونیکی (همبانک، سیناسل، همراه بانک، اینترنت بانک ، تلفنبانک و SMS بانک) و دستگاه کارتخوان نصب شده در فروشگاه های عضو شبکه شاپرک، سرویس و خدمات دریافت نمود.

خدمات قابل ارائه از طریق درگاه های ارتباطی الکترونیکی بانک سینا و شتاب:

شما می توانید با مراجعه به هر یک از پایانه های خودپرداز بانک سینا به دریافت خدمات زیر اقدام نمایید:

برداشت وجه تا سقف 2.000.000 ریال در شبانه روز

 

اطلاع از موجودی کارت (حساب)

اخذ صورتحساب (10 گردش آخر)

 

تغییر رمز کارت

تغییر رمز خرید اینترنتی و اخذ کد CVV2

انتقال وجه از حساب خود از طریق پایانه های خودپرداز بانک سینا به سایر حساب های بانک سینا و نیز سایر کارت های بانک های عضو شتاب

همچنین با مراجعه به شعب بانک سینا می توانید با استفاده از Pin Pad داخل شعبه، خدمات زیر را دریافت نمایید:

برداشت وجه با استفاده از سیناکارت بدون محدودیت در سقف برداشت

اطلاع از موجودی کارت (حساب)

اخذ صورتحساب (10 گردش آخر)

تغییر رمز کارت

انتقال وجه از حساب خود از طریق Pin Pad شعبه ای به سایر حساب های بانک سینا و نیز سایر کارت های بانک های عضو شتاب

علاوه بر خدمات فوق با در دست داشتن انواع سینا کارت می توانید:

از تمامی فروشگاه های مجهز به دستگاه های کارت خوان عضو شتاب در سراسر ایران خرید کالا و خدمات انجام دهید.

از طریق پایگاه اینترنتی بانک سینا خریدهای اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض خود را انجام دهید.

نکات قابل توجه در خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض:

داشتن رمز خرید اینترنتی

کد CVV2

تاریخ انقضاء کارت

نکته:در صورتی که به هر دلیلی رمز خرید اینترنتی خود را در اختیار نداشته باشید می توانید به ترتیب زیر اقدام نموده و از خودپردازهای بانک سینا این رمز را دریافت نمائید.

کارت خود را در پایانه خود پرداز بانک سینا (A.T.M) قرار دهید.

رمز کارت خود را وارد نموده و کلید ثبت یا تایید را فشار دهید.

دکمه مقابل گزینه تغییر رمز را فشار دهید.

گزینه تغییر رمز اینترنتی را انتخاب کنید. رمز اینترنتی مورد نظر خود را در پنج رقم وارد نمایید و مجددا طبق فرمان سیستم رمز را تکرار نمایید.

پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رمز اینترنتی شما فعال شده و پارامتر CVV2 به همراه تاریخ انقضاء آن بر روی رسید دستگاه چاپ شده و تحویل می گردد.

نکات عمومی حائز اهمیت:

درصورت مفقود شدن کارت بایستی در اولین فرصت با در دست داشتن مدارک شناسائی، به یکی از شعب بانک سینا مراجعه نموده تا نسبت به مسدودکردن کارت و صدور کارت جدید اقدام شود. این امر از طریق همبانک، سیناسل، همراه بانک، اینترنت بانک، SMS بانک و تلفنبانک سینا نیز میسر است.
درخواست صدور کارت المثنی و رفع مسدودی کارت از طریق تمامی شعب بانک امکان پذیر می باشد.

با تکمیل فرم درخواست خدمات بانکداری الکترونیکی در شعب، امکان دریافت رمز اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، همراه بانک، تلفن بانک و همچنین امکان فعال نمودن SMS بانک مشتریان فراهم می گردد.

مشتری گرامی شما می توانید برای دسترسی به همه حساب های سپرده کوتاه مدت خود نزد بانک فقط یک سینا کارت، یا به ازای هر حساب خود یک سینا کارت مستقل درخواست نمائید.

انواع کارتهای سینا

کارت نقدی (Debit Card):

با این کارت قابلیت برداشت نقدی از تمامی شعب بانک سینا، همچنین امکان استفاده از تمامی خدمات ارائه شده از طریق شبکه شتاب برای مشتری فراهم می گردد.

کارت هدیه (Gift Card):

این کارتها بی نام و یک بار مصرف بوده و با تهیه آن می توان به میزان موجودی کارت از خدماتی نظیر خرید کالا، پرداخت اینترنتی قبوض، خرید اینترنتی یا برداشت موجودی آن از طریق پایانه های خودپرداز بانک سینا اقدام نمود. این کارت ها با مبالغ دلخواه مشتریان و امکان درج عبارت مورد نظر آنان به صورت آنی در شعب بانک سینا صادر می گردد.

کارت خرید (Shopping Card):

کارتی است که برای واریز کمک های غیر نقدی سازمان ها به کارکنان صادر می شود و امکان شارژ مجدد را دارد. با تهیه این کارت توسط سازمانها، می توان خرید کالا، خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض را انجام داد.

کارت اعتباری (Credit Card):

ارزش این کارت در واقع اعتباری است که از سوی بانک به مشتریان ارزنده تعلق می گیرد. کارت اعتباری در مبالغ مختلف طبق قوانین بانک سینا به مشتریان ارائه می گردد.  همچنین امکان اعطای این کارت در قبال تودیع سپرده سرمایه گذاری مدت دار فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک سینا مراجعه فرمائید.

در آینده ای نزدیک سیناکارت نوجوان نیز در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.