پیام مدیرعامل بانک سینا خطاب به همکاران و مشتریان به مناسبت لغو تحریم ها

مدیرعامل بانک سینا در پیامی به مناسبت آغاز اجرای برجام و لغو تحریم ها، از آمادگی این بانک در جهت توسعه فعالیت های بین المللی خبر داد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در بخشی از پیام مهندس پیشرو آمده است: تلاش بی وفقه و شبانه روزی فرزندان این مرز و بوم و تیم دیپلماسی که در سایه عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های هوشمندانه دولت تدبیر و امید به ثمر نشست و لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را به همراه داشت، خبری مسرت بخش و افتخار آفرین است که می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار کشور و پیشرفت میهن اسلامی به همراه داشته باشد.

 

در ادامه این پیام آمده است: این دستاورد بزرگ که حقانیت ملت ایران در پایبندی به اصول و مراودات بین المللی را به اثبات رساند و نشان داد که ایران همواره به دنبال توسعه فضای تفاهم و تعامل با کشورهای جهان است را به عنوان فرصتی مغتنم در توسعه مراودات منطقه ای و فرا منطقه ای به فال نیک گرفته و این موفقیت را به دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

در ادامه این پیام خاطر نشان شده است: بانک سینا با ایجاد ظرفیت ها و قابلیت های مناسب در زمینه فعالیت ها و ایجاد بسترها و بخشهای لازم، آمادگی دارد تا با استفاده حداکثری از فضای مناسب ایجاد شده، زمینه توسعه فعالیت های بین المللی را فراهم سازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.