دستیابی به استاندارد های روز آمد لازمه ی پسابرجام

حضور شرکت توسن تکنو در این دوره از همایش های بانکداری الکترونیک ارائه QR payments است که نسل جدیدی از پرداخت مبتنی بر QRcode است و به نوعی از pos فراتر رفته و هر دستگاه همراه هوشمند را به یک pos تبدیل کرده است.

عصر بانک؛ مقوله بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت مبتنی بر امنیت و حفاظت از داده ها امروزه یکی از مهترین مبحث های بانکداری نوین در دنیا محسوب میشود . ایران نیز در راستای ارتقا و پیشرفت در این حوزه مبادرات به هماهنگی و تجهیز خود به این تکنولوژی روز جهانی کرده  لذا چند سالی است که با دایر کردن همایش و نمایشگاه  در حوزه بانکداری الکترونیک به ارائه روش ها و محصولات جدید برای ارتقا سطح کیفی و دانشی این حوزه میپردازد .

 

بر همین اساس در حاشیه پنجمین نمایشگاه و همایش بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت با هومن اهرامی مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو به عنوان اولین ارائه کننده عملیاتی راهکاری نوین بانکداری و پیشرو در مبحث پرداخت الکترونیکی گفتگویی ترتیب دادیم تا از آخرین محصولات و برنامه های این شرکت با خبر شویم آنچه میخوانید حاصل این گفتگوست .

اهرامی مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو به تشریح برنامه های شرکت در پسا برجام پرداخت و  محصولات جدید این شرکت در پنجمین نمایشگاه پرداخت الکترونیک و روند آتی شرکت را تشریح کرد .

 

اهرامی با بیان این مطلب که در دوره گذشته این نمایشگاه اولین VTM  یا خود بانک را ارائه کردیم افزود سال گذشته توانستیم این مهم را با حداقل سرویس در بانکهای کشور به مرحله اجرا برسانیم و امسال با ارائه مدل جدیدی از این محصول به همراه سرویسهای متنوع جدید وارد فاز اجرایی شدیم و بانک شهر در قالب شعب شهر نت از این فناوری نوین استفاده و خود را به آن مجهز کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه  بانکهای دیگری نیز در سطح کشور ابراز تمایل برای انجام و تجهیز خود به این فناوری نوین کرده اند که در مرحله مقدماتی است افزود مفتخریم که با اطمینان بگوییم “توسن تکنو” اولین ارائه دهنده این محصول کاربردی در ایران است که هم در بخش سخت افزار و نرم افزار و هم بحث پشتیبانی و سرویس دهی ، این راهکار نوین را به صورت یک پکیج کامل به مشتری ارائه می کند.

وی ادامه داد محوریت اصلی حضور شرکت در این دوره از همایش بانکداری الکترونیک ارائه     QR     paymentsاست که توسط شرکت سامان پرداخت کیش عملیاتی شده که نسل جدیدی از پرداخت مبتنی برQRcode  است و به نوعی از  pos فراتر رفته و هر دستگاه همراه هوشمندی را به یک pos تبدیل کرده و عملیات تراکنش مالی را انجام دهید .

اهرامی با صورت بندی روند کاری این شرکت که به نوعی اولین ارائه کننده خدمات نوین پرداخت الکترونیکی در کشور نیز هست ادامه داد در مجموع خودبانک و سیستم پیشرفته محصولات  QRcode ،  محور های اصلی شرکت توسن تکنو در نمایشگاه امسال بود .

وی با بیان اینکه شعار ما دگرگونی شعب است افزود غرفه توسن با ارائه خدمات دگرگونی شعب، دستگاه هایی را ارائه می کند که هزینه های بانک را کاهش و محوریت شعب را کمرنگ می کند و همچنین باعث انتقال خدمات بانکی به خارج از شعب می شود .

مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو افزود عملیات دگرگونی شعب از سال 2010  به مرحله اجرا گذاشته شد و کشورهایی چون امریکا،چین و ترکیه از خود بانک استفاده کاربردی میکنند که از شرکت های پیشرو در این زمینه میتوان به NCR  امریکا اشاره نمود و توسن تکنو نیز اولین شرکت ایرانی در این زمینه است که با عملیاتی نمودن خودبانک در بانک شهر ، ایران را به باشگاه کشورهای هایتک در حوزه بانکداری الکترونیک افزود .

اهرامی ادامه داد توسن تکنو برای بعد از تحریم ها نیز برنامه ویژه ای دارد و بر همین اصل و برای افزایش همکاری ، مذاکراتی را نیز در حوزه های ماموریتی شرکت کرده ایم . همچنین در حال حاضر با سومین  provider  پرداخت الکترونیک جهان در حال همکاری هستیم .

وی با تشریح شرایط شرکت ها در پسابرجام توضیح داد در صورت ورود شرکت ها ی خارجی در حوزه payment لطمه ای به شرکت های ایرانی نمیخورند زیرا هرچه رقابت بیشتر باشد کیفیت محصولات بیشتر و بهینه تر میشود  و در این حوزه آنطور که عنوان میشود بعد از لغو تحریم ها و ورود شرکت های خارجی اتفاقی نمی افتد . اما در حوزه banking که شرکت های مطرح و معتبر  ممکن است وارد کشور شوند و سخت افزار بانکی ارائه دهند شرکت های داخلی باید برنامه ویژه برای رقابت داشته باشند لذا شرکت توسن تکنو در حوزه banking در پسابرجام برنامه ای ویژه طراحی کرده است . زیرا در این حوزه سرویس پایدار نکته مهمی است و شرکت های خارجی نیز به این نکته توجه خواهند کرد . لذا توسن به عنوان اولین در این زمینه ، به تبع راهکاری به روزتر ،مطمئن تر و پایدار تر همچون سابق ارائه میکند که هم به روز و با کیفیت و هم صرفه اقتصادی دارد .

وی ادامه داد شرکت های داخلی هستند که محصولات اروپایی ارائه میکنند که هم قیمت محصول و هم سرویس ارائه آن هنگفت است لذا توجه به مقرون به صرفه بودن کل راهکار اهمیت ویژه ای دارد و این مهم قدرت مانور و رقابت شرکت توسن تکنو را به صورت قابل توجهی بالا می برد .

اهرامی اضافه کرد : طرف های غربی و خارجی اتفاقا دنبال شریکی میگردندکه توانایی امکان ارائه خدمات ملی و سرویس دهی بالا باشد و ما در توسن تکنو در تمام نقاط کشور نمایندگی داشته و به غیر از تعمیرگاه مرکزی تعمیرگاه های منطقه ای نیز داریم .

وی با بیان این مطب که شرکت های خارجی صرفاً حجم فروش سخت افزار مورد توجهشان نیست افزود در مذاکراتمان طرف خارجی بیشتر دنبال این است که آیا شرکت ایرانی فرآیند درستی دارد و می تواند با استاندارد های جهانی همخوان شود یا خیر . یعنی خدمات فعال و اقتصادی با پشتیبانی دقیق و سریع صورت گیرد که خوشبختانه شرکت توسن تکنو به این مهم مجهز است و به طرف خارجی اطمینان می دهد که سرویسی مطمئن و در سطح استاندارد های جهانی ارائه می کند .

مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو با بیان این که شرکت توسن نگین که از زیر مجموعه های گروه توسن است در حال حاضر با شرکت تمنوس سوئیس قرارداد همکاری امضا نموده ادامه داد مکاتباتی با شرکت های مهم جهانی انجام شده است که نتایج مثبت آن انشاالله در فضای کسب و کار خود را نشان خواهد داد .

اهرامی در پایان با نقد نگاه صرف سخت افزاری در نظام بانکی افزود ما نگاهمان در سرویسهای جدید بانکی سخت افزاریست حال آنکه نرم افزاری که این تجهیزات را پشتیبانی می کند بسیار مهم است و از بحث خدمات پس ازفروش نیز نباید غافل ماند و این یکی از مزیت های رقابتی توسن تکنو است که بدون واسطه خارجی با اتکا به دانش بومی متخصصان داخلی توانسته است بسیاری از سرویسهای مهم بانکداری الکترونیک را در کشور عملیاتی نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.