هدیه 900 میلیون ریالی بانک ایران زمین، به هرمزگان رفت

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مراسم اعلام اسامی دریافت کنندگان هدایای جشنواره بزرگ آوای ایران زمین، روز دوشنبه 94/10/7 در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی بانک برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم که با حضور مشتریان، مدیران و پرسنل بانک انجام گرفت، دریافت کنندگان خوش شانس هدایای بانک مشخص گردیدند.

 

در ابتدای این مراسم سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین، با تقدیر و تشکر از مشتریانی که از این طرح استقبال نمودند، گفت: طرح آوای ایران زمین از طرح های خوب بانک بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده به نحو مطلوب به اجرا درآمد و امروز هدایای آن مشخص و به مشتریانی که در این طرح ما را همراهی نمودند، تقدیم خواهد شد.

 

هاشمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این نکته که نام ایران زمین مسئولیت ما را در قبال مشتریان سنگین می‌کند، عنوان کرد: بانک ایران زمین ارائه خدمات مناسب همراه با مشتری مداری را وظیفه خود می‌داند و امیدواریم که بتوانیم این مسئولیت سنگین را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم.

 

در ادامه هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت عملیات بانکی به تشریح جشنواره آوای ایران زمین پرداخت و اظهار داشت: این طرح در راستای شناخت مشتریان ارزنده و وفادار بانک توسط مدیریت بازاریابی در تیرماه 94 تهیه و از ابتدای شهریورماه درکلیه شعب بانک به مدت سه ماه  اجرایی شد و با توجه به استقبال مشتریان و براساس درخواست استانها این طرح به مدت یک ماه، تا پایان آذر ماه تمدید شد.

 

ایشان همچنین در خصوص میزان مشارکت مشتریان در استانهای مختلف، اعلام نمود که استان فارس با 24 درصد، خراسان رضوی 11 درصد و تهران10درصد بیشترین حضور را در این جشنواره داشته‌اند.

 

این عضو هیئت مدیره در انتها ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مشتریان و همکاران ستادی و شعب که در طرح مذکور مشارکت داشتند، افزود: بزودی دستورالعمل جدیدی برای کسانیکه در طرح آوای ایران زمین شرکت داشتند، اعلام خواهد شد، تا این مشتریان بتوانند از مزایای ویژه‌ و طرحهای تسهیلاتی آن بهره‌مند شوند.

 

برای مشاهده اسامی دریافت کنندگان هدایای جشنواره آوای  ایران زمین  به پورتال بانک به آدرس www.izbank.ir ، منوی هدایا و قرعه کشی ها مراجعه کنید.

 

همچنین زمان دریافت هدایا بزودی از طریق پورتال بانک ایران زمین، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.