بانک رفاه به عنوان بانک اجتماعی کشور در کنار ورزش خواهد بود

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه به عنوان نخستین بانک اجتماعی کشور با تمام توان و ظرفیت خود در کنار تمامی آحاد جامعه و به ویژه حوزه ورزش است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ فرخ نژاد در همایش تجلیل از مدیران برتر باشگاه های فوتبال کشور که با حضور و حمایت بانک رفاه در سالن جابربن حیان دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در هر جامعه ای که ورزش قهرمانی در آن موفق باشد، در سایر بخش ها نیز به ویژه عرصه اقتصاد، موفقیت های چشمگیری به دست خواهد آمد.

وی در این مراسم با ابراز خرسندی از راهیابی مقتدارنه تیم ملی فوتبال کشور به رقابت های جام جهانی 2018 مسکو، خاطرنشان ساخت: نقش ورزش در سیاست نیز بی بدیل است، به ویژه ورزش های همگانی نقش مهمی در انسجام بخشی جامعه ایفا می کند.

فرخ نژاد در این همایش برحمایت کامل بانک از حوزه ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: بانک رفاه تعهد بالایی به ایفای مسئولیت های اجتماعی در جامعه دارد و به عنوان یک نهاد اجتماعی-اقتصادی که با سرمایه های ارزشمند قشر معظم بازنشسته و مستمری بگیر موجودیت یافته است، خود را موظف به ارائه خدمات مطلوب به تمامی بخش های جامعه و به ویژه این قشر عزیز می داند.

وی با اشاره به نقش بانک رفاه در توسعه ورزش کشور، گفت: بانک رفاه در گذشته با حمایت از تیم های مطرح فوتبال کشور، نقش حمایتی و توسعه ای خود از ورزش و به ویژه ورزش قهرمانی را به اثبات رسانیده است.

در این مراسم که با حضور چهره های مطرح و شناخته شده ورزش فوتبال کشور از جمله تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور، مسئولان اتحادیه فوتبال، مدیران و رؤسای باشگاه های فوتبال برگزار شد ، از نقش و حمایت بانک رفاه در حوزه ورزش قدردانی شد.

آقامحمدی رئیس اتحادیه فوتبال نیز در سخنانی از حمایت های فعال بانک رفاه از فوتبال قدردانی کرد و اظهار داشت: بانک رفاه همواره حامی اتحادیه فوتبال کشور بوده و این اقدام قوت قلبی برای اهالی ورزش و به ویژه فوتبال است.

در پایان این مراسم از دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه به پاس حمایت از ورزش فوتبال قدردانی شد؛ ضمن اینکه بانک رفاه در این همایش با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، حضور فعال و اثربخشی داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.