جوایز برندگان مسابقه دانش آموزی «امید آینده» بانک آینده، اهدا شد

جوایز برندگان مسابقه «امید آینده»، ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموز که توسط بانک آینده برگزار شد در روز چهارشنبه مورخ 17/03/1396 به برندگان مربوط، اهدا گردید.

عصر بانک؛بانک آینده، با هدف تشویق دانش آموزان در زمینه ترسیم چشم انداز آینده خود و تقویت طرز تلقی آینده نگری در آنها، به عنوان نسل آینده ساز کشور، نسبت به طراحی و اجرای مسابقه با عنوان «امید آینده» اقدام نمود.

 

این مسابقه، در بازه زمانی 15 اسفند ماه سال 1395 لغایت 5  اردیبهشت ماه سال 1396 و در 4 حوزه متنوع شامل: نقاشی و انشا نویسی (دوست داری در آینده چه کاره شوی؟)، عکاسی (شبیه آیندهات شو!) و طراحی (ابزار برای آینده)، به مرحله اجرا درآمد.

با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان از این مسابقه و از بین آثار متعدد رسیده، پس از بررسیهای کارشناسانه و طی فرآیند داوری، در نهایت تعداد 96 نفر از شرکت کنندگان، به عنوان آثار برتر انتخاب شده و به برندگان خوش شانس آن، طی مراسمی، جوایز نفیسی شامل: 6 دستگاه پلی استیشن (4) و تعداد 90 کارت هدیه به مبلغ 5 (پنج) میلیون ریال اهدا گردید.

گفتنی است؛ بانک آینده، پیش از این نیز نسبت به طراحی حساب «سپرده قرض الحسنه پس انداز امید آینده»، با هدف حمایت های مالی مشترک خانواده ها و بانک، به منظور افزایش توانمندیهای آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور اقدام کرده است.

شایان ذکر است؛ اسامی برندگان این مسابقه، در تارگاه امید آینده به نشانی اینترنتی: www.ba_omid.ir و تارگاه رسمی بانک آینده به نشانی اینترنتی: www.ba24.ir، قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.