طی دو ماهه سالجاری و از سوی بانک صادرات ایران انجام شد؛پرداخت ١٤٢٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ٧٣٦١ متقاضی

​بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در جامعه و همسو با سیاستهای دولت محترم، از ابتدا تا پایان اردیبهشت سالجاری، بالغ بر١٤٢٠ میلیاردریال وام قرض الحسنه به ٧٣٦١ متقاضی پرداخت کرده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، از مجموع وامهای قرض الحسنه پرداختی این بانک طی دو ماهه اول سالجاری، ٢٥٧٠ فقره وام به ارزش٣٣٧ میلیارد ریال مربوط به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ودیعه مسکن مستاجران کم درآمد، قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، زندانیان معسر و نیازمند و زلزله زدگان و  ٤٠١٥ فقره وام به ارزش ١٠٣٤ میلیارد ریال مربوط به سرفصل وامهای ازدواج و جهیزیه و تعداد ٧٧٦ فقره به ارزش٤٩ میلیارد ریال به سایر سرفصل ها اختصاص یافته است.

گفتنی است مانده وامهای قرض الحسنه شبکه بانک صادرات ایران معادل ٥٣ هزار میلیارد ریال می باشد که به متقاضیان نیازمند طی سنوات اخیر پرداخت شده است.

لازم به ذکر است منبع تأمین این نوع وامها، دارندگان حسابهای قرض الحسنه نزد شعب بانک صادرات ایران می باشند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوعدوستانه و خداپسندانه شرکت نموده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.