مفهوم روند نرخ جدید بیت کوین و تاثیر آن بر اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده

بیت کوین ماده مخدر ورود به دنیای ارزهای بهتری است.

به گزارش واحد تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ همانطور که بیل گیتس مدتی پیش اشاره کرد، بیت کوین غیر قابل توقف است! این پیشگام ارز‌های دیجیتال بار دیگر رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت و به بالاترین سطح قیمتی خود در تمام دوران‌ها رسید. چهارشنبه ساعت 16 به وقت GMT+2 سایت CoinMarketCap ارزش بیت‌کوین را 2667 دلار اعلام کرد. ارزش بازار بیت کوین چیزی در حدود 43 میلیارد دلار در زمان نوشتن این گزارش در صبح پنجنشبه است.

 

به نظر می‌رسد زاده‌ی ذهنی ساتوشی ناکاموتو هنوز ماموریتش تمام نشده و در حال در نوردیدن مسیرهایی نامعلوم است. این خبر خوبی برای جهان است و در اقصی نقاط جهان جشن‌هایی برای این رخداد در حال برپایی است.

 

با این وجود، معنی این قله‌ی جدیدی که ما خودمان شاهد آن بوده‌ایم چیست؟ تصمیم گرفتیم که این سوال را از افراد حرفه‌ای و اعضای جامعه‌ی ارزهای دیجیتال بپرسیم که این قیمت جدید چه تاثیری می‌تواند بر اکوسیستم داشته باشد.

 

جریان چیه؟

 

آبهشیک هاندری از Asia Digital Coin بر این باور است که این نرخ کنونی قابل پیش بینی بود اما مقیاس پذیری آن برایش چندان روشن نبود. او می‌گوید که:

“بحث مقیاس پذیری مردم را به سمت Altcoin ها می‌کشاند. من همچنین به فروپاشی هم فکر می‌کنم، جامعه‌ی بیت کوین به دو گروه تقسیم می‌شوند. مطمئنم که دوران سختی پیش رو خواهد بود.”

جیمز ام ری، از علاقمندان ارز‌های رمزگذاری شده، مطمئن است که بیت کوین می‌تواند از پس این نرخ‌های بالا بر بیاید؛ زیرا بعضی از این نرخ‌ها برای این ارز مورد نیاز است اما نمی‌تواند از پس تاخیر‌ها به خوبی بربیاید.او با اطمینان کامل اشاره کرد که:”تاخیر‌ها نقاط عطفی هستند که ممکن است مردم را از استفاده از بیت کوین باز دارند.”

از نظر گرگ ماتیوس از Goldcoin، از آنجایی که مالک مقداری بیت کوین است زمانه‌ی هیجان انگیزی را شاهد هستیم. او استدلال می‌کند که این صعود در نرخ به بیت کوین کمک می‌کند که وارد چرخه‌ی جدیدی شود که باعث می‌شود توجه بسیاری به موارد مرتبط با ارزهای رمزگذاری شده منعطف شود.

“به گمانم ما شاهد یک پول (اصلاح قیمتی) خواهیم بود، و این اصلاح، اصلاح بزرگی خواهد بود.” گرگ ادامه داد که:”اما در دراز مدت، امکان دست یابی به قله‌های جدید وجود دارد، بالاترین نرخ‌ها.”

 

از نظر سردبیر Dash Force News/Head، جولوانزوئلا، علاقه به بیت کوین دارد به سرتاسر جوامع کشیده می‌شود. او تاکید می‌کند که این امر صرفا بخاطر بیت کوین نیست، بلکه مربوط به بلاک چین است.

 

جول همچنین ادامه می‌دهد که این امر برای فضای ارز‌های رمزگذاری شده فضای خوبی است هرچند که ممکن است کاربران از این تجربه خسته شوند.”بیت کوین ماده مخدر ورود به دنیای ارزهای بهتری است.” این را جول گفت.

 

در حال حاضر، کل جامعه‌ی مشتاقان ارزهای دیجیتال ازاین رخداد خوشنود هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.