اعلام نتایج مسابقه دانش‌آموزی «امید آینده» از سوی بانک آینده

اسامی برندگان مسابقه «امید آینده»، ویژه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز از سوی بانک آینده اعلام شد.

عصر بانک؛در آستانه سال نو؛ بانک آینده با هدف تشویق دانش‌آموزان در زمینه ترسیم چشم‌انداز آینده خود و تقویت طرز تلقی آینده‌نگری در آن‌ها، به‌عنوان نسل آینده‌ساز کشور، نسبت به طراحی و اجرای مسابقه‌ای با عنوان «امید آینده» اقدام نمود.

 

این مسابقه، در بازه‌زمانی 15 اسفند ماه سال 1395 لغایت 5 اردیبهشت‌ماه سال 1396 و در 4 حوزه متنوع شامل: نقاشی و انشا نویسی (دوست داری در آینده چه‌کاره شوی؟)، عکاسی (شبیه آینده‌ات شو!) و طراحی ابزار برای آینده، به‌مرحله اجرا در آمد که طی اطلاع‌رسانی صورت‌پذیرفته از طریق تارگاه امید آینده و دیگر شبکه‌های اجتماعی بانک آینده (اینستاگرام و کانال تلگرام بانک)، مجموعاً بالغ بر 273 نفر به دور ارزیابی در مسابقه راه یافتند.

بر همین اساس، پس از بررسی‌های کارشناسانه و طی فرآیند داوری آن‌ها، آثار ارسالی از سوی 96 نفر از شرکت‌کنندگان، به‌عنوان آثار برتر انتخاب و به برندگان خوش‌شانس آن، جوایز نفیسی شامل: 6 دستگاه پلی‌استیشن(4) و تعداد 90 کارت‌هدیه به‌مبلغ 5 (پنج) میلیون ریال تعلق گرفت.

لازم به‌ذکر است؛ برای اطلاع از اسامی برندگان این مسابقه، شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند به تارگاه امید آینده (به‌نشانی اینترنتی: http://www.ba-omid.ir) و یا تارگاه رسمی بانک آینده (به‌نشانی اینترنتی: www.ba24.ir) مراجعه فرمایند.

گفتنی است؛ بانک آینده، پیش از این نیز نسبت به طراحی حساب « سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز امید آینده» ،با هدف حمایت‌های مالی مشترک خانواده‌ها و بانک، به‌منظور افزایش توانمندی‌های آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور اقدام کرده است. در این محصول، مواردی هم‌چون:  برخورداری از تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک هزینه تحصیلی به ‌همراه حمایت‌های همه ‌جانبه بانک از برنامه‌های دانش‌افزآیی آموزشی در راستای هوشمندسازی مدارس، مسابقات المپیادی یا اختراعات، آماده‌سازی برای کنکورهای علمی و دانشگاهی، کارآفرینی و مسابقات علمی و فنی، بنیادهای تشکل‌های دانش آموزی و در نهایت کسب تجربه برای ورود به دانشگاه یا بازار کار و نظایر آن، به عنوان اولویت‌های اصلی در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.