بازدید مدیران بانک اقتصاد نوین از پروژه پردیس نوین 2

در ادامه ایفای مسئولیت اجتماعی، بانک اقتصاد نوین پردیس نوین 2 را در استان خوزستان در دست احداث دارد که این پردیس به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عموی بانک اقتصادنوین، همزمان با آغاز فصل بهار و به منظور آگاهی از روند احداث این پردیس علیرضا قادری سرپرست منطقه هفت استان‌های این بانک به همراه جمعی از مسئولان استانی از روند احداث پردیس نوین 2 در منطقه کوت عبدالله شهر اهواز بازدید کردند.

 

احداث پردیس نوین 2 در استان خوزستان بر اساس تفاهم‌نامه منعقده میان بانک اقتصادنوین و صندوق ملی محیط زیست در منطقه کوت عبدالله شهر اهواز انجام می‌شود که تاثیر مستقیمی در بهبود شرایط اقلیمی این منطقه دارد.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه بانک اقتصادنوین 15 هزار اصله درخت در منطقه کوت عبدالله اهواز غرس می‌کند.

 

بانک اقتصادنوین پیش از این نیز در سال 94 بوستان پردیس نوین را در پارک طبیعت پردیسان تهران با حضور رییس کل بانک مرکزی و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و مشارکت این سازمان افتتاح کرده بود، که در ادامه این رویکرد دومین پردیس نوین در منطقه کوت عبدالله شهر اهواز با هدف بهبود وضعیت هوای منطقه احداث می‌شود.

 

بانک اقتصادنوین اعلام کرد: ین بانک از ابتدای فعالیتش تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در راستای حمایت از محیط زیست ارائه داده و عنوان بانک دوستدار محیط زیست را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از آن خود کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.