انسجام بین بخشی عامل پیشرفت بیمه‌کوثر

ایجاد انسجام میان معاونان، مدیران، کارکنان و شبکه فروش عامل پیشرفت شرکت بیمه‌کوثر است.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در دیدار با مدیران و کارشناسان ستادی و سرپرستی استان تهران ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: کارکنان شرکت در سه لایه ستاد مرکزی، ستاد محیطی و شبکه عملکردی به فعالیت مشغول هستند و با برقراری و تقویت ارتباط موثر میان کارکنان و نیز ارایه پیشنهادها و انتقادهای سازنده و اجرایی، آینده‌ای با فروش بیشتر، تنوع در ارایه خدمات، خسارت‌های کنترل شده و در نهایت رضایت ذی‌نفعان برای شرکت رقم خواهد خورد.

 

مجید مشعلچی فیروزآبادی نیروی‌انسانی شاغل در صنعت بیمه را مهم‌ترین عامل ارتقا یا افول شرکت‌های بیمه دانست و گفت: شرکت‌های بیمه‌ای با هوشمندی و بهره‌گیری از نیروهای مومن، جهادی، متخصص، متعهد و بانشاط بسترهای رشد و اعتلای خود را فراهم می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌محوری، افزایش نظارت تخصصی، وصول مطالبات، بازنگری در قراردادها، توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی، بهبود زیرساخت‌های فن‌اوری، برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه زیرساخت‌های شبکه فروش، چابک‌سازی و کاهش لایه‌های مدیریت، افزایش اختیارات مدیران و کارکنان شایسته، افزایش دوره‌های آموزش تخصصی، کاهش هزینه‌ها و توجه جدی به موضوع ریکاوری ازجمله سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت در سال‌جاری است.

  اطلاعات کاربران سامانه سجام به سرقت نرفته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.