افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک سینا

به منظور جلب رضایت مشتریان و رفع مشکلات نقدینگی مورد درخواست آنها در ایام پایانی سال، سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز بانک سینا افزایش یافت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده، دارندگان کارت های نقدی بانک سینا  می توانند روزانه مبلغ 5 میلیون ریال از دستگاه های خودپرداز بانک سینا برداشت کنند. علاوه بر دستگاه های خودپرداز شعبه ای، خودپردازهای بانک سینا مستقر در ایستگاه های مترو نیز خدمات بانکی شبانه روزی را به هموطنان ارائه می کنند.

 

با استفاده از این دستگاه ها ضمن برداشت وجه روزانه می توان نسبت به انجام انتقال وجه از طریق کارت های بانک سینا به سپرده های خود یا دیگران در این بانک اقدام نمود و همچنین انتقال وجه کارت به کارت داخلی بانک سینا و کارت های شتابی را انجام داد. با توجه به آنکه بانک سینا از انتقال وجه سه جانبه نیز پشتیبانی می کند، بنابراین از طریق کارت های سایر بانکها نیز می توان به کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک انتقال وجه داد.

همچنین با خودپردازهای بانک سینا می توانیم قبض پرداخت کنیم، شارژ انواع سیم کارت های اعتباری را بخریم، به موسسات خیریه کمک کنیم و جرایم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نماییم.

امکان تغییر رمز، دریافت موجودی (کارت بانک سینا و کارتهای شبکه شتاب) و صورتحساب (کارت بانک سینا) و پرداخت اقساط تسهیلات بانک سینا با استفاده از کارت های این بانک و کارت سایر بانک های عضو شبکه شتاب از دیگر خدمات قابل ارائه توسط دستگاه های خودپرداز بانک سینا محسوب می گردد.

بدون همراه داشتن کارت بانک سینا نیز می توان نسبت به مسدود نمودن کارت، دریافت شماره شبا و استعلام قبوض از طریق این دستگاه ها اقدام کرد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.