تقدیر از گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان هلدینگ پیشرو

در سومین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ و گروه شرکت‌ها و دومین جشنواره ملی هلدینگ‌های برتر و شرکت‌های پیشرو، عنوان «هلدینگ پیشرو» به گروه سرمایه‌گذاری مسکن تعلق گرفت.

عصر بانک؛به‌ گزارش روابط عمومی،در  سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت‌ها و دومین جشنواره هلدینگ‌های برتر و شرکت‌های کارآمد اقتصادی، بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به منظور شناسایی و حمایت از هلدینگ‌های برتر و شرکت‌های پیشرو و شرکت‌های کارآمد اقتصادی برگزار شد،از واحدهای برگزیده با حضور مسئولان و مقامات بخش دولتی و خصوصی معرفی شده و از آن‌ها تجلیل شد.

 

بر این اساس و با تایید هیات علمی، لوح «هلدینگ پیشرو» به شرکت ‎‌گروه سرمایه‌گذاری مسکن  تعلق گرفت که محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن لوح و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

 

این گزارش حاکی است،شاخص‌هایی چون ورود به بازارهای بین‌المللی، مدیریت استراتژیک، پیاده‌سازی ساز و کارهای حاکمیت شرکتی، مسوولیت‌پذیری اجتماعی در بنگاه‌ها و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در هلدینگ‌ها، از جمله مواردی بود که در انتخاب شرکت‌های برتر و پیشرو در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.