ویژگی های خودرو پول رسان نارین تک فرتاک (+ فیلم)

خودرو پولرسان نارین تک فرتاک تنها خودرو پولرسانی است که بدلیل نوع طراحی باکس فلزی داخلی و کلاف درب، امکان متلاشی شدن و نفوذ نداشته و از مرکز مانیتورینگ بانک کاملا قابلیت کنترل مکانی و متوقف نمودن را دارد.

عصر بانک؛با توجه به خبر تهاجم و سرقت یک دستگاه خودرو پولرسان بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی که به گفته مسئولین بانک، در حال حمل محموله پول‌های فرسوده جهت امحاء به سمت بانک‌مرکزی بود، تصمیم گرفتیم خودروی پولرسان شرکت نارین تک فرتاک که از ویژگیهای منحصربفردی برخوردار است را معرفی کنیم که به گفته مدیران شرکت،خودروهای این شرکت از تمام ویژگی های امنیتی بهره مند و بانکهای مختلف کشور از این خودروهای تجهیز شده در حال استفاده می باشند.

 

شرکت نارین تک فرتاک متشکل از تیمی متخصص در زمینه علوم انفورماتیک، الکترونیک و مکانیک با شناخت نیازهای اتوماسیون بانکی کشور در زمینه خدمات مشاوره، طراحی و تولید فعالیت می‌نماید.

در این راستا شرکت نارین تک فرتاک با تشکیل تیم مجرب و اجرایی متخصص در حوزه مکانیک و الکترونیک نسبت به طراحی و تولید محصولات متنوعی، از جمله کانتینر دیتاسنتر ماژولار، خودپرداز سیار،  باجه سیار، کیوسک ثابت خودپرداز و خودروهای پولرسان اقدام کرده است.

 

شرکت نارین تک فرتاک در همین راستا به بررسی یکی از دغدغه های سیستم بانکی کشور در حوزه حمل پول و خودروهای ویژه پولرسانی پرداخته و با بررسی استانداردها، اقدام به طراحی و تولید خودروهای پولرسانی با در نظر گرفتن نیاز بانک ها کرده و به نظام بانکی کشور با رعایت تمام نکات فنی و امنیتی ارائه نموده و تنها عضو رسمی انجمن کاربری سازان با گرید A در حوزه خودروهای پولرسان و خودپرداز سیار و همچنین دارای گواهینامه استاندارد بین المللی IMS در حوزه کاربری سازی میباشد که در ادامه با ویژگی های این خودروها آشنا می شوید.

 

خودروی ویژه حمل پول (تویوتا هایلوکس دو کابین 2016)

خودروهای پولرسان نارین تک فرتاک دارای باکس فلزی داخلی (ورق فولادی گالوانیزه) است که به کلاف دربها متصل است و به همین دلیل براحتی امکان نفوذ در زمان کوتاه به داخل باکس فلزی امکانپذیر نبوده و همچنین با استفاده از تکنیک های خاص در طراحی و تولید صنعتی اتصالات، امکان متلاشی شدن باکس فلزی در زمان حادثه وجود ندارد و با توجه به  استفاده از پرچ های استیل و تدابیر امنیتی دیگر در تمام اتصالات، در زمان سوء قصد، متلاشی نمودن باکس، ساعتها طول می کشد تا بتوان اتصالات را جدا و بداخل نفوذ کرد.

 

به گفته مدیران این شرکت، در حادثه واژگونی خودروی پولرسان تجهیز شده در دو بانک مختلف، (که از گفتن نام بانک ها معذوریم )، باکس خودروها هیچ آسیبی ندیده و پولها در امنیت کامل باشند.

شایان ذکر است که شرکت نارین تک فرتاک تنها شرکتی است که اقدام به طراحی جدید برای پولرسان هایلوکس 2016 کرده که باعث شده در نهایت محصولی به روزتر، زیباتر و منحصر به فردتر تولید گردد.

 

مشخصات فنی خودروی پول رسان هایلوکس 2016 شرکت نارین تک فرتاک

مشخصات عمومی :

  •  کابین از نوع فایبرگلاس درجه یک همرنگ خودرو و با ارتفاع مناسب میباشد.
  •  محفظه داخلی بدنه از ورق 2 گالوانیزه با روکش رنگ الکترواستاتیک ( قبل از رنگ آمیزی سند بلاست میگردد) .
  •  درب باز شونده از جنس ورق 2 گالوانیزه فرم کاری شده با روکش رنگ الکترواستاتیک میباشد که به سمت چپ و راست با قفل گاوصندوقی از چهار طرف در بدنه قفل میگردد.
  •  لولاها همگی از داخل پیچ و مهره میگردند.
  •  آژیر و آمپلی فایر
  •  تغییر کاربری از وانت به حمل پول
  •  خودروی فوق مورد تأیید شرکت بازرسی مؤسسه استاندارد میباشد که به دلیل نوع ساخت و طراحی کاملاً عایق و آب بندی میباشد.
  • DVR یا NVR آنتی شوک مختص خودرو به همراه دوربین تمامی اتصالات با استفاده از درخت سیم و تمامی اتصالات با استفاده از کانکتور و همچنین استفاده از مانیتور که در زمان حرکت محیط پیرامون در دید سرنشینان قرار گرفته و در تعقیب و گریز مورد استفاده قرار میگیرد.
  •  استفاده از لایه مقاوم سازی شیشه های خودرو 100 میکرون از سمت بیرونی و 300 میکرون از داخل و سپس از لایه رنگی استفاده میگردد.
  •  GPSو کنسول ردیابی خودروها در مرکز مانیتورینگ بانک
  •  دوربین دنده عقب
  •  عایق بندی صوتی کابین عقب

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.