گزارش تصویری / در روز دوم چالش نوآوری توسن چه گذشت؟

امروز روز دوم رویداد هکاتون توسن در ساختمان توسن - پارک فناوری پردیس با حضور مدیران ارشد بانک انصار و شرکت توسن برگزار شد.

عصر بانک؛ امروز روز دوم دومین رویداد هکاتون توسن در پارک فناوری پردیس در ساختمان توسن برگزار شد و مدیران توسن و بانک انصار با شرکت کنندگان و راهکارهای آنها آشنا شدند.تیم عصربانک نیز با بقیه تیم های استارت آپی گفتگو کرده که در ادامه گزارش جامع این رویداد آمده است.

 

ارائه کارگاه گیمیفیکیشن توسط مهندس نوری در سالن کنفرانس

در روز دوم رویداد هکاتون توسن ، مهندس نوری برای شرکت کنندگان کارگاه گیمیفیکیشن را برگزار کرد.

 

 

بازدید معاونین بانک انصار از تیم های استارت آپی هکاتون توسن

همچنین در این روز،  رضازاده معاون آی تی و نراقیان معاون بازاریابی بانک انصار به صورت جداگانه با تک تک استارت آپ های منتخب صحبت کردند و با راهکار هر یک از تیم ها از نزدیک آشنا شدند.

 

کارگاه معرفی پایانه هوشمند A920 توسن تکنو

در این کارگاه، پلتفرم پایانه هوشمند  A920 توسن تکنو، توسط آقای عظیمی و بیرانوند از مدیران توسن به حضار معرفی شد و از این پایانه به عنوان ابزاری برای مهاجرت به POS 2.0 و ارائه خدمات به کارتخوان های خصوصی رونمایی شد که گزارش کامل آن به زودی منتشر می شود.

 

بازدید رئیس مرکز ملی فضای مجازی از رویداد هکاتون توسن 

همچنین در روز دوم چالش نوآوری توسن، فیروز آبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، از این رویداد بازدید کرد.

 

بازی و قرعه کشی

در پایان دومین روز هکاتون توسن،با حضور تیم های مختلف و مدیران توسن، بین شرکت کنندگان مسابقه و قرعه کشی برگزار شد و شرکت کنندگان پس از این برنامه، کم کم به استقبال روز سوم و نهایی این رویداد می روند.

 

پایان دومین روز از چالش نوآوری توسن

 

ایده تیم های استارت آپی هکاتون توسن 

دیروز با 13 تیم منتخب شرکت کننده در رویداد هکاتون توسن گفتگو کردیم .امروز ( جمعه ) نیز با بقیه تیم ها صحبت کردیم که در ادامه با راهکار آنها در ادامه آشنا می شوید.

 

دیسراپتر

گروسیان: راهکار ما اعتبارسنجی افراد و شرکت ها برای تسهیلات دهی بانک هاست و این کار را با استفاده از تحلیل داده های تراکنش و اطلاعات مالی قبلی افراد و سازمان ها انجام می دهیم و بر اساس آن، به افراد و سازمان ها امتیاز اعتباری می دهیم و به بانکها برای تسهیلات دهی کمک می کنیم.

 

تیک نیک

صنعت کار مدبر از اعضای تیم درباره محصول تیک نیک گفت : ما پلتفرمی طراحی کردیم که توسط آن پیشنهادهایی را از کسب و کارهای مختلف دریافت می کنیم و آنها را به کاربران ارائه می دهیم و افراد می توانند آن پیشنهادات را بررسی و در ازای پولی که برای خدمت پرداخت کردند، بخشی از پول را در کارهای خیر یا کمپین اجتماعی هزینه کنند و بطور کلی با این راهکار، بدون اینکه افراد یا کسب و کارها هزینه اضافی پرداخت کنند در مسئولیت های اجتماعی سهیم می شوند.

 

جرینو

سلطانی درباره جرینو گفت : جرینو یک سیستم مدیریت پرداخت فروشگاهی است که  قرار است پیچیدگی بین فروشگاهها ، کاربران و عرضه کنندگان محصولات را از بین ببرد و بستری امن، ساده و شفاف را به ارمغان بیاورد.

 

صندوق پشت گرمی 

شکوهی درباره ایده شان گفت : این صندوق یک شبکه اجتماعی است که وام دهی و پس انداز را در بستر وب تسهیل می کند. با این صندوق، دوستان، اقوام و آشنایان که صندوق های سنتی داشتند، می توانند در بستر وب صندوق هایشان را ایجاد و بهیته سازی کنند.

ماندگ

آقای خزایی نژاد درباره ماندگ گفت: قرار است ماندگ سرویسی باشد که پول های خرد کاربران را از حساب شان کم کند و این پول های خردی که کاربران می توانند میزان آن را تعیین کنند ، در قسمت های مختلف مثل کارهای خیریه، سرمایه گذاری ، پس انداز و شارژ سیم کارت و شارژ نت شان استفاده شود.

 

IPwy

پور عسگری درباره ایده شان گفت: سرویس ما راه حلی برای دریافت و پرداخت مبالغ خرد ارزی بصوت آنلاین است. یعنی با این راهکار، کاربران صاحب کیف پولی می شوند که می توانند مبالغ خرد ارزی را دریافت کنند و یا مبالغ خرد را بصورت ریالی دریافت کنند و یا آن را به حساب مستر کارت بریزند و مجدداً بصورت ارزی آن را هزیته کنند.

 

خریدیار

امین زاده درباه خریدیار گفت : خریدیار، یک اپلیکیشن برای خرید است که تلفیقی از خرید مجازی و واقعی ارائه می دهد و خریدی را برای مشتری لذت بخش می کند و تعدادی ارزش افزوده نیز به فروشگاه ارائه می دهد.

 

هدینو

احمدی درباره هدینو بصورت خیلی مختصر گفت : هدینو راه حلی برای ارائه کارت هدیه اینترنتی و Pre Pay است.

 

رسا پیشه

خانم صمیمی درباره رسا پیشه گفت: اپلیکیشن ما، مورد استفاده کسب و کارهای خرد و مشتریان عادی است. از سمت مشتری، هدف رسا پیشه، جستجوی کسب و کارها، دیدن نظرات مردم و انتخاب یک محصول و کسب و کار است. اما هدف اصلی ما در سمت کسب و کارهای خرد که نمی توانند هزینه های زیادی را متقبل شوند ، مدیریت پرداخت ها ، مدیریت مشتریان و ارسال و مدیریت صورتحساب ها است.

گپ

راهکان: گپ یک پیامرسان بومی ایرانی است که توسط تیم گپ نوشته شده و بستر مناسبی برای اتصال فین تک به پیامرسان های ایرانی است که در آن با کمک سرویس های توسن موضوع پرداخت نیز در پیامرسان پیش بینی شده است.

پولگرام

رنجبر : هدف ما در این اپلیکیشن این است که از طریق اپلیکیشنی شبیه UI و UX  تلگرام ، بدون داشتن شماره کارت و شماره حساب طرف مقابل، بتوانید برای او عملیات کارت به کارت انجام دهید.

 

تاکسی پی

کرمی : اپلیکیشن ما یک برنامه واسط بین راننده تاکسی و مسافرین است که از طریق این برنامه مسافر میتواند کرایه خود را با NFC و QR کد، به گوشی راننده واریز کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.