همه مسئولان موظف به حمایت از خدمات پست‌بانک‌ایران در روستاها هستند

سیدنجیب میرانی معاون فرمانداری شهرستان پاوه در مراسم افتتاح باجه‌ خدمات بانکی روستای شمشیر این شهرستان گفت: حمایت از خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و مناطق کم‌برخوردار برای دسترسی هموطنان به این خدمات ارزنده وظیفه همه مسئولان است.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران، بانک خدمتگذار در مناطق محروم و روستائی است که ماهیت آن حضور مؤثر در مناطقی است که سایر بانک‌ها به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حاضر به ارائه خدمت در آن نیستند.

وی افزود: این بانک با هدف گسترش عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستائی و کاهش شکاف دیجیتالی اقدام به ارائه خدمات مالی و بانکی بصورت حضوری و آنلاین در این مناطق نموده که موجب کاهش ترددهای غیرضرور روستائیان برای انجام عملیات بانکی به شهرها شده است.

 

میرانی در پایان با قدردانی از زحمات و خدمات‌رسانی پست‌بانک‌ایران در راستای ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در روستاها ابراز امیدواری نمود که با جذب سپرده‌های حاصل از فعالیت‌های روستائیان و صرف آن در همان مناطق شاهد فقرزدائی، اشتغالزائی و رشد و رونق اقتصادی این مناطق باشیم.
همچنین در ادامه وحید اخوان‌پور رئیس دایره خدمات‌بانکی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از حمایت‌های فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان پاوه از این بانک اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه ICT به هموطنان بویژه روستائیان خدمات نوین و متنوع بانکی را ارائه می‌نماید.
 وی؛ نقش مسئولان دستگاه‌های اجرائی مرتبط با روستاها را در اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی روستائیان از خدمات باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک را بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار حمایت آنان از این بانک جهت رونق و شکوفائی اقتصادی روستاها شد.
گفتنی است: مسئولان دستگاه‌های اجرائی استان کرمانشاه و اهالی روستای شمشیر ضمن استقبال از افتتاح باجه مذکور و قدردانی از زحمات مدیریت شعب پست‌بانک استان، حمایت خود از این بانک را اعلام داشتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.