« اندروید پی» امکان استفاده از کارت های «پی پال» را به خدماتش افزود

در هفته اخیر «اندروید پی» یک ویژگی جدید به خدماتش اضافه کرده که امکان پرداخت با سایر کارت ها را میسر می سازد. در آینده نزدیک اندروید پی از کارت «پی پال» و نیز Visa Checkout پشتیبانی می کند.

عصر بانک؛ این روزها «پی پال» همه هم و غم خود را معطوف قراردادهای همکاری کرده است. چنانچه در سال گذشته میلادی با ویزا و مسترکارت همکاری را شروع کرده است، امسال این غول بزرگ حوزه پرداخت تصمیم به بازگشت به فروشگاهها گرفته است، آنهم نه فقط از طریق اپلیکیشن خود بلکه از طریق کارت های پرداخت در خرده فروشی ها.

 

در هفته اخیر «اندروید پی» یک ویژگی جدید به خدماتش اضافه کرده است و آن آپشنی است که امکان پرداخت با سایر کارت ها را میسر می سازد. در آینده نزدیک اندروید پی از کارت «پی پال» و نیز Visa Checkout پشتیبانی می کند.

 

استفاده از کارت پی پال در اندروید پی باید از طریق شرکت دیسکاور (Discover)  پشتیبانی شود؛ دقیقا  هفته گذشته بود که «پی پال» وارد همکاری با دیسکاور شد و بدین ترتیب به سرویس توکن این شرکت متصل شده است. این بدان معنی است که مشتریان «پی پال» حالا این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن «پی پال» و با کارت دیسکاور خود پرداخت انجام دهند.

 

/شرکت خدمات انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.