رونمایی از سامانه رتبه بندی داخلی مشتریان بانک دی
عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک دی، این سامانه که در راستای جمع آوری پایگاه داده از صورتهای مالی مشتریان اعتباری تهیه و راه اندازی شده است، قابلیت رتبه بندی مشتریان اعتباری بر اساس مدل عمومی و بهترین موارد موجود در بازار را داراست.
این سامانه با همکاری اداره ریسک و معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک تهیه شده است و در جلسه رونمایی مقرر شد به یاری خداوند در سالهای آینده بر اساس دادههای جمع آوری شده، مدلی ویژه بانک دی برای رتبه بندی داخلی مشتریان طراحی شود.