محصول VTM شرکت جی اس اس در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

با توجه به نوآوری این محصول در بازار هدف، زیبایی ظاهری دستگاه، عملکرد راحت و فارغ از پیچیدگی قسمت های مختلف بدون هیچگونه نیاز به اپراتور، بهره برداری از این محصول را برای مشتریان آسان نموده است.

عصر بانک؛علیرضا نوبخت معاون فروش شرکت گرایش تازه کیش در گفتگو با عصر بانک درباره ماهیت و عملکرد دستگاه VTM این شرکت توضیحاتی داد که در ادامه آمده است.

 

دستگاه VTM این شرکت با برند EDGE به عنوان یکی از کامل ترین محصولات بانکداری الکترونیکی به سیستم بانکی کشور معرفی شده است.

مکانیزم و عملکرد تمامی دستگاه های VTM تقریبا مشابه یکدیگر می باشد اما نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در خصوص برند EDGE طراحی صنعتی، کیفیت قطعات و فرایند بهره برداری از این محصول می باشد که با ظرافت و حساسیت قابل توجهی در دستور کار قرار گرفته است.

با توجه به نوآوری این محصول در بازار هدف، زیبایی ظاهری دستگاه، عملکرد راحت و فارغ از پیچیدگی قسمت های مختلف بدون هیچگونه نیاز به اپراتور، بهره برداری از این محصول را برای مشتریان آسان نموده است که برای این امر جلسات فنی و تکنیکال بسیاری با صاحبنظران داخلی و خارجی در این حوزه برگزار شده است.

 

نرم افزارهای دستگاه VTM علیرغم پیچیدگی های خاص خود، توسط مهندسین فناوری اطلاعات شرکت جی اس اس آماده و این دستگاه تاکنون برای ٥ بانک و موسسه کشور نصب و راه اندازی شده است.

از ویژگی های قابل توجه دستگاه برند EDGE میتوان به؛ افتتاح حساب، صدور و دریافت چک، اسکن پاسپورت، اسکن اثر انگشت، پرینت صورتحساب و بسیاری سرویس های دیگر اشاره نمود که مورد توجه مدیران ارشد و کارشناسان نظام بانکی کشور قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.